2009年9月12日星期六

關於私有化..

早大半年已經大量blog友轉咗做私人blog, 恐龍家當時覺得仲未有需要, 但到恐龍仔返學, 呢個問題又再次考慮喇!

呢度越嚟越多神秘人出沒, 齋睇唔留言, 每日有過100人次... 咁恐龍媽又鍾意同人分享喎, 咁點攞個平衡呢?

我知道有d朋友仔無yahoo login 嘅 (e.g. 音樂姐姐), sorry, 你要整返個喇!

基本上恐龍媽暫時只set咗一大堆同恐龍仔差唔多大嘅小朋友做blog友, 如果你識咗我地好耐又睇唔到近期嘅N1生活, 麻煩你話聲我地聽, 等工作人員搞搞佢~

set咗private嘅blog, 暫時係d我地覺得較私人嘅嘢, 同教養孩子無直接關係嘅嘢, 可能係d無聊日記.. 

至於d舊blog, 應該唔會set 太多做private blog, 因為有d其實已經係private架喇! (唔多覺呢~)

恐龍媽依然樂意分享點做早教, 如果3歲定80, 恐龍仔嘅0-3歲應該好充實, 要講嘅, 都應該差唔多, 佢已經步入另一個階段--- 返學喇! 再有嘅..可能係我地會學音樂囉!


 


update:


yahoo set blog友分類個function出現問題, 請各位舊朋友見字留言, 方便計劃進行..


各位訪客, 唔好意思, 恐龍家再三討論之下, 都堅持只會邀請相識多時嘅0703同0704嘅小朋友, 或者其他見過面認識我地嘅人, 去睇我地覺得私人d嘅嘢, 但係唔等於就無公開blog睇, 因為呢度唔會有全面私有化發生!


4 則留言:

  1. Can you add me to your private blogger, many thanks as I am dino's fans....
    [版主回覆09/14/2009 10:52:00]一早set咗啦!

    回覆刪除
  2. 我估我哋有份掛 =p
    [版主回覆09/14/2009 16:06:00]咪玩啦! 點少得你呀!

    回覆刪除
  3. kaka, i am dino fans too

    回覆刪除
  4. 哈哈, 好明白你話齋睇唔留言, 最弊試過分享左文章, 係果d人既blog揾番同幾篇文章. 

    回覆刪除