2009年9月15日星期二

芝麻小魚

尋晚恐龍媽經過屋企附近嘅health food shops, 見到呢樣嘢:








主要成份:沙丁魚、砂糖(三溫糖)、麥芽糖漿、芝麻。










產品簡介:




使用日本著名瀨戶海特產沙丁魚,焗乾加有芝麻,含豐富鈣質.
好似幾健康咁喎~ 於是買咗一包!


今朝試吓俾恐龍仔食.. 呢隻嘢見到睇望望, 唔敢食, 鼓勵下, 都肯試, 一路咬一路好懷疑咁嘅樣! 跟住又話要食餅餅, 以為佢唔鍾意啦... 點知~ 跟住手仔有所行動! 想自己攞!!!


於是媽媽倒咗d小魚落餅盒個蓋度, 等佢自己攞嚟食啦... 媽媽都攞咗d嚟餸粥.. 真係幾好味喎~


食完一包仔, 恐龍仔話: some more!


好啦~ 開多包啦..  跟住又食完喇... some more?!


唔好喇, 留返下次啦!


呢隻嘢見到未開嗰d响枱面, 竟然爬上枱喎! 媽媽當然話唔準爬枱啦! 恐龍仔就: ok~ok~ok~


然後乖乖爬返落櫈, 仲坐靚靚添!  雙手放大腿上! ( 好一個乖樣!)


點呀? 為食貓~ 仲想要呀?


YES!


見你咁乖咁聽話, 好啦~ 不過真係last喇!


YES!!!


於是, 就開多一小包啦! 呢隻乖豬仲放咗d响媽媽碗粥度添!


到最後一條魚魚.. 恐龍仔攞上手.. 準備放入口.. 媽媽話: 我有無架?


估吓恐龍仔會點反應?


哈哈~ 佢放返落媽媽碗粥度呀!!! 抵錫!


some more?!


無喇~ 我地講好咗係最後一包架? 下次再食啦!


又ok喎~


 


3 則留言:

  1. 豬弟都係㗎, 剩返2粒餅餅, 話佢知媽媽無得食, 佢會請我食一粒㗎~ 反而哥哥就會話"我食咗好少咋"
    [版主回覆09/16/2009 09:37:00]哈哈! 豬弟叻喎, 識tum媽媽喎!
     

    回覆刪除
  2. 你好...我係親子王國既mami有幾個問題想請教你,如果我想女女比較注重2文3語,馬鞍山同kln tong有咩好選擇? 最好有全日班 有無學劵都可以,另外想請問你康傑好唔好架?可以講得詳盡小小嗎?? 唔該晒你呀!!十萬分感激!!thanks!! 可email給我  barbiericbb@yahoo.com.hk

    回覆刪除