2009年9月10日星期四

第四日自己上堂

一早, 媽媽換好衫同恐龍仔玩一陣, 等爸爸起身~


媽咪食早歺時, 恐龍仔聽見鬧鐘聲, 就去咗入房叫爸爸起身喇!


我地又玩咗一陣...



睇見恐龍仔笑哂, 爸爸就唱:


我是一個乖孩子, 爸爸媽媽都愛我


又香又甜又好吃, 天真的笑面像太陽..


(我是一個大萍果)


到爸爸洗白白, 我地就開始換衫~ 恐龍就就要等埋爸爸一齊喎! 又好!


今日好順利咁著好圍裙, 恐龍仔仲自己攞鞋仔著添!


我地一齊出門口.. 一齊坐車車.. 然後, 媽媽响中途落車, 要返工呀! 恐龍仔都算乖, 有bye bye有飛吻!


返到學校都有d眼濕濕.. 但似乎好好多喇!


 


加油呀!


 


同恐龍爸講起, 佢唔想恐龍媽成日陪住一齊返學, 可能陪住先, 等佢慢慢適應啦!遲d牛牛大d, 媽媽都唔想轉車轉到傻啦!


hmm... 工人報告, 恐龍仔第二日賴尿呀!!!!! 呢隻仔都仲係未肯自己出聲話要shsh~ 唉!


 


老師report: 小朋友們都喊少咗喇! 恐龍仔肯主動答問題喇!


2 則留言:

  1. 恐龍仔, 努力加油
    [版主回覆09/10/2009 20:48:00]YES!

    回覆刪除
  2. 其實假如恐龍仔"痴"你的話, 真係可能需要你陪一段路仔好d喎.
    聽d有搭校巴經驗人仕講, 淨係俾啱啱開始返N1的小朋友搭回程校巴. 因為一朝早塞佢入唔識的陌生環境, 會驚驚, 產生負面影響.
    [版主回覆09/10/2009 17:44:00]係呀~ 我都咁諗, 最多我辛苦一陣囉!
     

    回覆刪除