2009年9月13日星期日

重要的一課

其實今日上咗好幾課... 通常都係唔好嘢架喇!


 


第一課~ 被拒絕


泳池嚟咗兩個哥哥 (3-6歲左右) 各手持射水玩意一支~


恐龍仔望住眼甘甘, 好恨玩嘅樣..


到我地去咗bb池玩水, 頑皮嘅哥哥想射濕哂我地頭頂嘅冬菇亭, 當然.. 我都被射中好多好多次啦~


恐龍仔實在好想玩, 於是走去問哥哥 (英文, 用錯哂嗰隻), 哥哥無理佢, 自己繼續向我地頭上射水..


恐龍仔再問, 呢次第埋唔離手嘅noodle交換! 哥哥似乎一d興趣都無, 繼續唔理呢個小朋友!


恐龍仔開始想喊喇! 可憐豬好少被拒絕架! 仲要係佢作出咗"讓步" 之後!


哥哥嘅家長响遠處休息, 無理過呢兩隻曳人..


基於我地嘅宗旨係:小朋友嘅事, 小朋友解決~ 所以, 當時大人並無加把咀, 但係就開始做心理輔導..



恐龍仔好乖, 識得問哥哥喎~ 但係人地唔一定會借俾我地玩架! 你無得玩唔開心, 下次有小朋友嚟同我地玩, 你就要同人分享, 咁大家都開刀囉!


其實好想同恐龍仔講, 玩時唔應該騷擾到其他人囉! 但係呢個唔係main point.. 所以無講到!


錯過咗時效, 無第一時間講出"失望" 同"被拒絕"呢兩件事!


有時聽完書都未必記得用!


 


第二課~ 小白鷺不在家


恐龍爸應承咗個仔要帶佢去睇小白鷺, 最後, 我地叫醒咗午睡嘅恐龍仔, 提早出發, 希望睇埋小白鷺先去探婆婆!


响車公廟站後面河邊, 見到對面岸有棵樹, 樹上有好多隻小白鷺!  恐龍爸話前面仲有.. 於是我地向大圍方向行.. 都見到有幾棵樹上有零星嘅小白鷺, 但係都係响對岸, 太細隻, 睇唔到呀!!!!


好在之前已經打定底, 小白鷺未必响屋企, 我地未必見到佢地架.. 恐龍仔係有d失望, 但係都OK!


 


第三課~ 離家請關窗!


臨出門, 恐龍媽走去窗邊, 將窗門關細 (但無鎖好~)


黃昏時候, 橫風橫雨.. 都無諗起間屋!


到返到屋企, d水漏到近門口!!!! 個窗俾風扯到好大.. 好在恐龍仔d寶貝書無乜事, 係學校嗰幾本有少少濕~


唉!


木地板... 泡湯啦!


 


2 則留言:

  1. 有無抽濕機呀? 開行佢, 好快乾~ 我家一吹南風 + 落雨就入硬水...  (今晚一轉風的話, 睇怕都唔使瞓) 一陣我會擺定抽濕機入房, 有備無患
    [版主回覆09/14/2009 23:39:00]尋晚開足一晚, 表面乾咗, 但係浸住幾個鐘, 已經無得救!

    回覆刪除
  2. 同我一樣, 但係我lock晒窗, 係個窗邊漏水呀!

    回覆刪除