2009年12月20日星期日

多d多d~ 媽媽奶

响bk見到以上留言, 似乎好有用 (雖然我一定唔會咁堅持搞咁多嘢架喇..)

轉載﹕分享:赤貧媽媽終於富起來了


來自jor_mankiu,
http://forum.baby-kingdom.com/vi ... &extra=page%3D3


分享:赤貧媽媽終於富起來了!!


先講我有幾窮:我的bb因早產住了3個月e院, 出院後已經唔肯埋身餵, 我只可以做全泵媽媽. 另外我喺生完一個月後有乳腺炎, 其後我右邊塞, 用盡任何方法到宜家8個月都通唔返, 只有靠左邊為生, 最近又有乳腺炎入埋e院, 奶量急跌, 出院後都返唔到去原來水平, 直至呢幾日用晒所有增奶量方法終於流奶, 仲多過入院前, 可以全人奶. 好希望同各位窮媽媽分享. 以下喺我所做既嘢 ,日日如是:

1. 每日一大兜魚湯(梳蘿魚,白飯魚, 九肚魚, 紅衫魚都可以)
2. 每餐食白飯, 早餐都食
3. 多食增奶食物, 如章魚.木瓜, 介食豆豉.乳鴿
4. 隔日飲通草豆漿
5. 隔日飲黑麥汁
6. 黑豆茶當水飲(citysuper有得賣)
7. 每朝食nonichai (Mrs chee度買, 有bk媽媽集體網上訂)
8. 每日食4-6粒1200 Lecithin. 有防塞功效, 賣supplement地方有得賣, 我食GNC牌
9. 每日泵奶後空肚時食4次Motherlove的More Milk Special Blend, 只有online 美國website 訂 (www.motherlove.com), 我through朋友訂, 但應該可以ship嚟HK.
10. 每日食 Domperidone 10mg, 四次每次2粒, 藥房有得賣, 可參考呢個 article: http://www.mybirthcare.com/domperidone.asp
11. 瞓多啲, 但本夜要起身泵奶
12. 每日泵起碼4次, 初頭要更密(每日8次)
13. 用medela hospital grade 泵(symphony), 每次泵完都要用手再清
14. 每日識魚油
(命力, Mumomega, Udo)

個list 好長, 但我覺得係值得, 所有都有用, 個人覺得9&10效果最顯著,喺我近期奶量標升的原因, 我喺參考外國website知道的 (但我知道10無 US FDA Approval).  而1, 7, 14就改善奶既 quality,我以前啲奶水汪汪, 宜家好creamy, 仲杰過牛奶!!

我bb由出世唔夠2磅都宜家18磅, 佢仲早過兩次大型腸既手術, 個人覺得全靠食人奶易吸收, 宜家先有呢個磅數.

希望這個list幫到大家, 各窮媽媽千期唔好放棄, 所謂山窮水盡疑無路, 柳暗花明又一村! 大家努力!!!

------------------


 


黑豆茶


黑豆的選購:
      選購今年出產,豆粒完整,大小均勻,顏色烏黑的黑豆為材料。


      注意要選購豆仁顏色為綠色的品種,這樣的黑豆茶香氣清爽;

      而黃色豆仁的黑豆,香氣較重,較次於綠色豆仁的黑豆。

 

黑豆的清洗晾曬:
      用水流輕輕沖洗黑豆數次後撈出(清洗時不需加任何東西)

      瀝水後在篩網上晾曬10分鐘左右。

 

電烤箱版做法
      把黑豆直接放入耐熱烤盤中以200度烤10分鐘。

      烤好後,放涼後直接當零食吃(剛烤好很燙要小心),酥脆好吃。
      
也可以放入白開水中當黑豆茶喝,味道很像麥茶,清香又甘甜。


注意:



使用烤箱200度烤黑豆時,要看火喔!聽到豆子發出逼逼撥撥的聲音就表示可以了,

      再烤下去就燒焦囉。

 



鑊炒版做法
      放在熱鍋中以微火炒至黑皮打開 (炒烘10分鐘即成)。

 

儲藏:
      放進玻璃瓶內保存,以免氧化變質。

 

食用方法:

     每天倒出一湯匙黑豆加入熱水泡茶,連茶帶豆一同倒進肚內便可以。

 

 





好處:降高血脂,降膽固醇,防糖尿病,增強血液循環,改善睡眠質素,排尿快。

 

 

6 則留言:

  1. KAKA,
    我都試過飲通草奶, 魚湯, 多奶湯, 黑麥草汁, 但因為體質問題唔可以飲豆漿, 但.........................全沒有用囉~
    不過我一直唔肯食藥丸等合成化學物, 不過都可以少量地餵到現在
    [版主回覆12/21/2009 11:40:00]你差唔多時候要唔好再餵喇!!!
    其實真係睇體質.. 所以我唔會勉強, 出過力就好!
     

    回覆刪除
  2. 我覺得Ameda個pump已經ok, 我都係靠佢餵到歲幾兩歲, 又平又唔大舊. 仲再食dha, omega 3+早午晚三餐+8杯水+湯水. 其實唔係好勉強, 係睇你又幾唔想"勉強"姐. 要個list我再send比你, 仲有另一個lactation consultation+nurse媽媽既contact, 佢教左我好多野.
    [版主回覆12/22/2009 09:08:00]thank you.. I will let you know if I need any help! =)
     

    回覆刪除
  3. 我都有試過通草奶、豆漿,對我係唔得嘅,飲魚湯、多食飯、飲多d水返而keep到 ,不過我都係對機器反應唔大,用泵上奶要好耐,量又唔多。

    回覆刪除
  4. 我朋友嫁咗北京人, 佢話佢99以以响農村, 係靠食小米粥增加奶量... 小米响點點綠有得賣, 對我朋友好work, 我就乜都唔work

    回覆刪除
  5. 會唔會食得太多 supplement 呀??
    [版主回覆12/28/2009 23:29:00]this one is a bit "over" for me! but just for reference is fine =P

    回覆刪除
  6. 好似太刻意啦! 我都係只係間中飲奶,同用medela嘅swing,都餵左8個月,但依家日日都需要倒奶。因阿B開始食半固體之後都食唔到咁多奶...... 要身體做得太多奶會好易乳線炎,到時咪仲煩,其實定時定候泵奶就OK ga啦!
    [版主回覆10/15/2010 09:15:00]呢d資料係一位極窮媽媽嘅心血, 大部份嘅人用唔着, 但係有需要時, 出三兩招都幾好架!
    你要知道自己其實係好幸福呀!
    我第一胎時, 一路都得5-12安, 我堅持到3mth就放棄喇, 當我見到呢d料, 我就抄咗落嚟, 諗: 如果早d有人咁同我講就好喇!
    呢胎~ 好幸福, 叫做夠bb 9成啦~ 我都有做其中5樣嘢: 食飯, 魚油, lecithin, 黑豆茶 同埋99嘅愛心湯水!

    回覆刪除