2009年12月17日星期四

關於胎教

恐龍媽一路都想寫寫關係胎教嘅嘢, 但係好幾本胎教書都已經收埋咗, 懶得搵.. 容易搵到嘅就已經係早期教育嘅書!


於是.. 上網搵吓啦~  竟然俾我搵到一個幾好嘅網站喎: http://www.brillbaby.hk/


恐龍媽未睇哂架, 不過見到都幾有用, 同埋有d理論, 由胎教到早教, 乜都有喎! 集思廣益!


只有少少嘢想補充:



七田真有提過食卵磷脂(lecithin), 為腦部發育重要元素, 市面上呢隻supplement係當健康食品賣架, 佢能夠保護肝功能, 糖尿病患者的營養品,保持血管通暢, 促胎、嬰儿神經系統發育, 美容效應, 預防老年性痴呆, 防治膽結石作用, 調節情緒,緩解心理壓力...


邊度有得賣? 點點綠-大豆卵磷脂粉 (加入飲品食用); GNC-Lecithin (丸裝) 


另外.. 恐龍媽自已有食魚油, 戒飲牛奶, 原來係牛奶會引起敏感, 恐龍家好多氣管敏感問題, 有研究指出, 媽媽飲奶嘅話, bb大d機會有敏感問題, 而魚油能減低敏感問題.. 家族有敏感問題嘅媽媽應該食魚油!


 


------


人體腦細胞約有150億個,其中70%早在母體就已形成,為促進胎兒腦細胞能健康發育,孕婦補充足夠的卵磷脂是很重要的。


卵磷脂是胎、嬰兒神經發育的必需品:孕婦體內的羊水中含有大量的卵磷脂。人體腦細胞約有150億個,其中70%早在母體中就已經形成。為了促進胎兒腦細胞能健康發育,孕婦補充足夠的卵磷脂是很重要的。嬰幼兒時期是大腦形成和發育的最關鍵時期,卵磷脂可以促進大腦神經系統與腦容積的增長、發育。因此,美國食品和藥物管理局FDA規定,在嬰兒奶粉中必需添加卵磷脂。


孕婦想要藉由食物補腦的話,卵磷脂是不錯的選擇。因為卵磷脂具有促進細胞結構正常化、增強細胞機能、活化人體新陳代謝、避免細胞過早老化的功效,而充足的卵磷脂可提高資訊傳遞的準確性,集中注意力,增強記憶力。卵磷脂的食物來源頗為廣泛,自大豆、蛋黃、核桃、堅果、肉類及動物內臟都可攝取到卵磷脂,孕婦不妨透過補充卵磷酯,不僅增加自己的腦力,也對正處於大腦發育關鍵時期的胎兒極為有益,可說是一舉兩得。


一般說來,胎兒在發育和形成的過程中,對卵磷脂的需求量極大。卵磷脂是構成大腦細胞膜的重要基礎物質,約佔腦細胞比重的30%以上,胎兒發育期間,腦部發育對磷脂的需求量將是其他組織的2~3倍。因此,懷孕期間胎兒能否發育良好與磷脂的吸收密切相關。懷孕期間,孕婦需要比平時更多的卵磷脂滿足自己及寶寶健康的需求,所以及時補充卵磷脂是十分必要的。對於體重未超重的孕婦或身體較虛弱的人群,可將天然卵磷脂與牛奶、酸奶、粥飯、豆漿或果汁攪拌後服用。


 


6 則留言:

  1. 陀2兄弟, 我日飲3杯奶
    [版主回覆12/19/2009 07:33:00]Cammy都話: 中医講, 唔係人人受得牛奶..

    回覆刪除
  2. 唔講真係唔知喎!我陀阿女都無留意要多食卵磷脂,不過我都有飲牛奶同食雞蛋。翹翹都戒咗瞓前支奶,由於佢成日夜晚瞓瞓吓就咳都嘔 ,戒咗之後真係無咩點咳,我都買過魚油比佢食,但佢唔肯食都無佢計!

    回覆刪除
  3. 我今次唔受得奶, 唉! 陀晴晴時, 日飲3盒奶, 又乳酪, 豆漿應該係這一世都沒機會飲的了~

    回覆刪除
  4. 我近月一直發濕疹, 時好時壞 星期五晚又發才了, 不過今次是細"蟻"嘢~ 可能食了雞蛋  現在要戒牛肉, 雞蛋, 牛奶, 豆漿, 涼茶, 鵝鴨, 海鮮...........
    [版主回覆12/21/2009 12:02:00]OMG.. 乜都唔食得?!?!
     

    回覆刪除
  5. 想問下恐龍媽食卵磷脂要食幾多份量? 另外仲要唔要食葉酸架? 我而家有左BB3個月多D, 一直都食葉酸.
    [版主回覆06/23/2011 06:24:00]葉酸可以停喇!卵磷脂..7田真有ref架!但我唔知本書去咗邊.. 我自己就一日一杯(1spoon粉) + 一日兩粒丸仔~

    回覆刪除