2009年2月9日星期一

教仔 update

好似好耐無update過恐龍仔嘅教材喇! (就等我自己都記返低先.. 因為有時都有人問起..)



Your Baby Can Read : 6-16mth  (認識文字)


Baby Einstein : 12-20mth (認識環境)


OZMO : 18mth+ (會話/句子)


每日最多兩節, 有時都會睇baby first~


最近因為朋友送咗幾隻dvd俾恐龍仔.. 又睇吓Miffy 同埋 Care Bear~


無乜点play過flash card, 因為自已都覺得無聊.. 但係工人會同恐龍仔睇card books, 讀字咭~ 恐龍仔對周圍環境嘅英文, 識得比恐龍爸媽仲要多!


恐龍仔開始講句子喇! 中英文都開始想講喇!


最近鍾意玩泥膠! 同埋車車!


好少攞蒙特梭利d教具出嚟, 因為無地方放, 又只有恐龍媽先會攞, 所以一個星期得1-2次! 不過見到有明顯進步! 識得分顏色(sort colour)同埋大細~


不過~ 無嘢好得過日日落街! 恐龍仔可以自己响遊樂場爬高爬低喇! 仲有~ 我地幾乎每日都打韆鞦... 睇嚟本體同埋前庭都有足夠嘅練習/訓練~


小肌嘅練習就少d~ 最近着重認知: 文化同埋季節 (聖誕後又農曆年嘛!)


因為恐龍仔對唔同質感好敏感, 我地唔停咁鼓勵佢周圍摸.. 不過就好難教佢邊d唔摸得..


hmm~ 恐龍媽最近睇緊關於營養嘅書~  希望做到..健康由飲食開始啦! 其實攞住本書一路睇, 覺得現代城市人, 應該個個都有唔同程度嘅營養不良囉!


仲有咩? 諗到再寫..


 


4 則留言:

  1. 好好嘅培育呢!
    有時放左工,真係好倦,都無咩教過星仔!
    [版主回覆02/11/2009 09:13:00]我地都係每晚大約半個鐘.. 睇吓書

    回覆刪除
  2. 你真係好啦,學星媽話齋,放工返到屋企又夜又攰都好少會教鏗鏗.pg個導師都話叫我同鏗鏗打多d swing,因為佢專注力比較低,但屋企附近一個都無,都唔知點打

    回覆刪除
  3. Hey 星媽,
    What is OZMO?
    cheers.
     
    [版主回覆02/19/2009 10:31:00]
    係BBC嘅learning english with ozmo.. 你search吓啦!
    btw, 我係恐龍媽媽呀!

    回覆刪除
  4. Sorry 恐龍媽媽,
    I got confused
    thx for ur info. I will search for it.
    cheers.
     

    回覆刪除