2009年2月23日星期一

可惜~我是双子座!

最近~ BK有媽媽話恐龍媽周身刀~張張利~


見到, 覺得好慚愧! 因為双子座出名係: 周身刀~無張利!


從小, 都唔覺得自己咁多興趣, 但係整整吓~ 一時睇星座書, 一時沈醉打橋牌.. 畢業喇~ 又要讀part time, 跟住就係拍拖, 都無乜特別興趣, 係生咗隻仔, 就對關於佢嘅一切大感興趣, 於是睇吓育兒書, 教仔書.. 呢排仲睇埋營養書 (鬼叫d大人個個都有城市病咩!)


最後~樣樣識少少, 扮代表!


恐龍媽媽其實最近會開始好忙! 公司個schedule排到復活節假! 功課都忙, 因為又有presentation, 又有assay要寫~ 都係復活節假前! 呢個weekend已經唔得閒陪仔.. 跟住落嚟嘅星期六都會! 所以~ 有d唔開心!


其實~ 都怪自己懶!


双子座.. 係双重性格嘅.. 其實呢排好down! 因為覺得自己之前太懶, 懶到依家要交貨喇~ 先知死! 


一方面好逸惡勞, 一方面又要求高! 怪獸!


於是.. 依家的起心肝, 洗咗公司電腦某d bookmark! 希望返少d BK~


真係好耐無試過咁唔開心, 仲覺得恐龍爸嘅support唔夠.. 其實佢都超忙, 啱啱先叫搞掂哂買樓嘅事, 攞咗鎖匙.. 跟住呢個星期又話考試!


可能因為上星期拉傷條腰啦~ 更加睇唔到仔.. 因為同唔到佢玩!


唔知恐龍爸會唔會睇到.. 好想講: 你已經做咗好多好多! 不過人~ 總係貪心 加上 睇唔到 (或者唔去認) 自己嘅不足!


我只係好多嘢都唔想做 (~懶!) 好想推~ 但又要求高! 成日覺得有好多好多嘢要做.. 所以咁多嘢講~ 咁唔開心!


好唔想返工, 但係知道屋企經濟上唔容許咁做.. 責任上, 亦過唔到自己 (雖然無人話過只有我能夠勝任, 但係無咗我.. 相信都幾頭痕!)


呢d~ 就係双子座!


-------


講起工作.. 有d嘢不吐不快!


同個同學講起, 發覺對家真係好唔掂! 佢地做嘢係唔爆煲就即係無事, 就算出咗事無出街就ok~態度作風極度無良心, 仲口口聲聲話自己係最好嘅! 


反觀我地.. 呢期d同事真係唔錯! 大家真係好好, 無話搞事/縮骨, 個個都好盡責! 最慘呢d唔可以做selling point, 但係, Quality係由人做出嚟嘅, 我敢講: 論人材, 真係我地最好~ d硬件吹到天下無敵都無用, d人唔掂, 出錯+偷工減料都做得出!


唉~ 但係d客唔會知!


有時都會諗: 點解要駛咁多錢搞QA, d客都唔理嘅! 或者應該講: 個個都話搞QA, 魚目混珠! 外人跟本就未必check到, check到都未必識challenge你個"專業"~


 


3 則留言:

  1. 你都好呀~~~我連一張刀都無~~~
    [版主回覆02/24/2009 22:00:00]唔好咁講啦~~
     

    回覆刪除
  2. 我都係雙子座喎.....不過都冇張刀利嘅?? 大家努力啦...

    回覆刪除
  3. 樣樣識啲,知吓,都唔錯!

    回覆刪除