2009年2月3日星期二

懶人?

恐龍媽一路都係唔可以坐定定做嘢嘅人~ 做咗10年無乜得點坐嘅工作!


但係~ 有咗恐龍仔無幾耐就"升"咗去做QA, 一日坐响位.. 嗰時有藉口, 大肚個人好攰, 所以坐吓行吓~


自從放完產假.. 都係無乜改善, 工作效率好低! 不過~ 個大project有驚無險過咗!


之後, 更懶!


其實已經去到好對老頂唔住嘅地步(佢做緊d可以俾我做嘅嘢!)


嚟緊~ 又要準備audit喇! 新嘅一年~ 新嘅開始: 今日好乖, 清咗部份舊債喇!


希望可以繼續努力~ 經濟唔好, 公司生意差咗好多! 我唔想因為自己而令到同事嘅努力白廢! 拖垮呢間公司.. 呢個係歷代舊人嘅夢想, 唔可以得到後~ 失去!


雖然.. 係對住寫字枱嘅工作, 人大了~ 就唔可以太任性! 要做好手上嘅工作~ 老板轉過, 上司轉過, 我嘅人工4年加咗40%~ (當年我係超級underpaid架!) 佢地對我都好好!


希望d火好快返嚟啦!


-----


加送阿仔早幾日嘅相~ 玩放大鏡!



1 則留言:

  1. 我都係,放完產假,個心仲係個仔度,無心機做嘢呢!

    回覆刪除