2009年2月12日星期四

蛋呀~ 你終於清白喇!

恐龍媽好鍾意食炒蛋!


到大肚, 簡直放監一樣! 仲成日叫d大肚媽媽放心食, 因為用得去!


到最近~ 睇d營養書先知佢係無罪架! 所以, 近月又開始食蛋!


見到呢單新聞, 真係好開心! 平反喇! 最緊要係連d 國際standard都跟住改嘛!


可喜可賀!


 


【明報專訊】英國一項研究發現,雞蛋並不是人體血液內膽固醇的主要來源,因此多國政府提出每周最多吃3隻蛋的指引並不合時宜。英國心臟基金會最近亦已收回吃蛋限制建議。

薩利大學的研究在英國營養學基金會的營養學公報中發表。研究指出,雞蛋中的膽固醇對血液內的膽固醇只有極輕微影響,雖然高膽固醇人士患心臟病風險較高,但他們體內的膽固醇只有三分一是來自飲食。相反,食物中的飽和脂肪、吸煙、癡肥和缺乏運動,才是導致體內膽固醇含量增加的主因。



英組織收回吃蛋建議
英國心臟基金會兩年前提出,每周最多吃2至4隻雞蛋,但英國傳媒報道,基金會最近已收回有關建議。基金會承認,雞蛋對人體膽固醇的影響不大,反而脂肪含量多的肉類、全脂奶製品、蛋糕和餅乾等的飽和脂肪才應避免。
泰晤士報/每日電訊報


 


An egg a day is good for you, says British Nutrition Foundation




1 則留言:

  1. errr... 成日有d研究話呢樣唔好個樣又好, 成日今天的我打倒昨天的我... 有可能明天的他會打倒今天的他. 所以, 我唔會食太多架. 中國人智慧: 過猶不及.
    [版主回覆02/17/2009 14:03:00]其實我係睇到其他資料在先嘅.. 所以見到有d 大嘅organization認同, 真係好開心! 而我自己一路都覺得: 雞蛋係好嘢嚟架!
    咁當然, 幾好嘅嘢都唔應該過多嘅!

    回覆刪除