2009年2月8日星期日

探表弟~ 探貓貓~

表弟年尾搬咗屋~ 我地都未去參觀過


襯住新年, 我地帶埋BB餅去探表弟!


一早就出發! 我地第一次用呢個登山電梯, 上到最高~ 中途, 行咗幾段樓梯..


呢個就係茶茶喇! 全名"涼茶"! 又叫Brayden~ 細恐龍仔6個月


但係身高體重差唔多!


佢好鍾意睇書架!



呢個? 就係好好鍾意睇書嘅恐龍仔喇! 見到表弟d玩具同埋書


又点會放過呢!



好在~ 表弟雖然見到表哥玩乜都想玩埋一份, 但係作為表哥, 恐龍仔無發脾氣, 無尖叫, 只係講過幾次: 一齊玩! 表弟行埋嚟就走去玩第二樣!


屋裡面, 仲有兩個好重要嘅主人家


呢個係~涼粉~ 佢好少出嚟玩!



呢個係"湯丸", 不停走嚟走去, 唔怕人架!



呢隻手~ 係舅父嘅! (湯丸好似大隻d喎!)



恐龍仔响表弟响high chair 食緊飯仔嘅時候, 四圍搞, 一路玩一路食!


恐龍媽咁得閒影相? 因為無乜耐性餵仔! 唔想跟佢四圍走!


所以~ 由恐龍爸餵仔!



湯丸坐咗响電視櫃扮假貓~



你地睇吓~ 恐龍仔幾鍾意搞d貓!


(難得兩隻貓一齊)


不過~ 湯丸好似怕咗佢喎!



笑哂喎! 好鍾意貓貓呀?



傻樣!



真正嘅 cat walk!



估唔到~ 連咁cool嘅涼粉, 都俾恐龍仔搞掂!


迫咗埋牆角!



無得逃跑添!



涼粉: 無眼睇喇!



多謝舅母嘅愛心飯仔! 多謝涼粉湯丸同埋涼茶~ 一齊玩!


仲有舅父車我地落地鐵站


我地玩得好開心呀!


2 則留言:

  1. wa... 恐龍仔 真係 恐龍仔 你.... 唔怕架= =??
    [版主回覆02/09/2009 13:16:00]d貓話怕咗d恐龍呀!

    回覆刪除
  2. 恐龍仔整親隻眼呀?
    [版主回覆02/10/2009 11:11:00]係呀~ 撞到床邊.. 即場瘀咗.. 都成個星期喇!

    回覆刪除