2008年11月30日星期日

KidsPower 2008

舊年嘅親子部落幾好玩, 所以, 今年我地都有去~


第一件事, 就係book咗幾個活動


<一> 玩手工喎..



恐龍仔雖然唔係幾識玩, 不過都學到搽漿糊時, 要搵第二隻手仔扶住


好似好有興趣咁~ 哈哈!


跟住, 去咗


<二>聽故事!


又ok喎! 原來只係唔鍾意爸B媽mi講故仔!!!


之後,


係一個< 三>感統嘅遊戲 (15min!)


未開始, 等我玩一陣先!


\


好high!


之後, 玩掃掃~ 唔多enjoy!


跟住有20分鐘無嘢玩, 就不如食奶奶先啦!



呢隻嘢開始眼瞓~



我地响另外一個課室等玩<四>彩虹傘, 未開始, 導師播緊兒歌..


有人跳舞!



你咪以為佢傻吓傻吓~ 跟足拍子左右搖擺架!


大家覺得我呢個look点呀? 係咪好靚仔呢??



之後, 响樓下見到有薯仔先生同埋泥膠玩!


媽mi唔放過機會~~ 我地不如玩泥膠囉?!


恐龍仔唔願掂, 不過就好有興趣咁睇住爸B媽mi玩!


嗰度有好多玩泥膠嘅模呀! 我地玩咗一陣至走.. 去咗婆婆屋企--> 瞓覺!


瞓醒~同公公婆婆玩咗一陣


因為爸B同媽mi去咗溫書呀!


婆婆話: BB依家識好多嘢喇! 問佢爺爺响邊, 佢答屋企! 姨姨就街街..


到媽mi返上樓, 我地玩打鼓同埋"拍拍"~



 


今日~ 恐龍仔好乖呀! 又肯自己行, 又肯玩! 無乜点扭過~ 仲肯食飯添呀!


 


4 則留言:

  1. 恐龍仔個樣好攰囉!
    [版主回覆12/01/2008 14:07:00]哎呀~ 諗住玩埋就走架喇!

    回覆刪除
  2. 渴睡恐龍眼仔好腫 後面橙色圖衫嗰位係豬弟學校導師
    [版主回覆12/01/2008 14:08:00]咁Q嘅~ 就係呢個姨姨講故事架喇!
     

    回覆刪除
  3. 嬰園小朋友都好LIKE佢㗎... 佢好有經驗

    回覆刪除
  4. 恐龍仔玩手工個樣好認真呀, 唔講以為佢好大個呀

    回覆刪除