2008年11月6日星期四

好悶~

呢排可能多嘢做, 又功課又公司嘢~ 個人好易覺得好煩!


今日~ 俾個on-line shop嘅seller悶親!



尋日~


收到seller電話: d貨到咗喇, 咁啱我今日坐公司車, 約你放工...


恐龍媽: 太晏喇, 今日唔好喇! 如果你唔坐公司車會唔會早d?


seller: 會架! 你聽日得唔得?


恐龍媽: ok, 無問題!


今日~


恐龍媽: 我到咗九龍塘, 你响邊呀?


Seller: 咦~ 我約咗你星期五架! 我逢星期四都唔得架!要攞貨~


恐龍媽: 你尋日話"聽日"架?


Seller: 無可能! 我一定係講星期五!


IQ題: 如果昨天是星期三, 那麼, 昨天所說的"明天"是星期幾????!?!?!?!


真係想死! 放工時間出入九龍塘站!!!!!! 迫死人! (雖然, 有兩三年日日都係咁..)


唉~ 邊個話想面交架? 攞嚟煩!不如郵寄算數!


呢個seller, 第一次落單, 前後兩個order, 6件貨, 欠一件都要等齊先肯寄~ (其他seller 會分開寄... 已經唔記得有無問過我喇!) 恐龍媽好心見對boots會重, 郵費貴, 見交收地点都ok, 咪諗住等佢賺多d啦! 点知遇着個頭腦唔清嘅人 (or 佢同恐龍媽一樣 ---> 煩緊?)


唉~ 認真黑仔呀!


唔係怪佢~ 係怪自己黑仔啫! 佢咁多客, 應該ok嘅.. 不過好似見到有人賣緊佢部份貨.. 平十幾個巴仙呀! (不過唔係我訂嗰d, 如果唔係, 會仲DOWN!)



 


 



 


沒有留言:

發佈留言