2008年11月10日星期一

心淡 + 失眠

阿頭今日同我講: 隔離Dept已經通知咗好同事.. 仲有兩個星期就bye bye, 公司會俾多d 錢佢..


仲解釋点解放完產假無好似之前咁講: 調返過嚟~


因為佢好鍾意 stab on my back!!!!!!!


我無再問, 心淡~ 估唔到我對佢咁好, 佢咁對我! 好公私分明喎!!


唉~ 等我仲買咗咁多嘢俾佢BB..


.....................................


呢期, 爺爺入院, 又功課又多嘢做...


爺爺個新腎變壞呀! 可能係因為藥廠改咗每粒藥嘅份量.. 老人家d嘢.. 佢地聽d唔聽d, 可能就係咁, 食少咗一半!


唉~ 一係換過, 一係就成世要洗腎~


.....................................


好辛苦!


1 則留言:

  1. 就是你送了套二手baby can read的哪個?? 人總會為了悍衛自己, 不惜做出一些傷害別人的事... 別太傷心, 美好的事會接踵而來
    [版主回覆11/11/2008 22:34:00]no ar~
    係要咗我個steamer嗰個... baby can read個B仲响医院

    回覆刪除