2008年11月24日星期一

討厭99?! why?!

早兩日~


上playgroup, Sam Sir 問点解恐龍仔又唔喺狀態呀?



因為啱啱瞓醒囉!


咁可唔可以早d瞓呀?


嫲嫲帶咗BB出街呀!


Sam Sir笑說: 淨係聽呢句已經知你好憎佢!


恐龍媽無言~


返到屋企, 一個人靜落嚟就諗.. 我幾時開始討厭佢嘅呢??



應該係自從恐龍仔出咗世之後!


其實, 每個人湊仔嘅方法都唔同, 嫲嫲湊大兩個仔, 兩個都唔同性格, 相同嘅係: 兩個都要人照顧!


恐龍媽想小朋友學習獨立! 方法唔係去外國讀書, 係從小做起~


就係咁~ 日常生活上已經有好好分歧!


當中, 仲有d 新潮湊仔方法, 有d科學派嘅堅持..



第一次出現問題, 係關於"逗"BB去厠所, 恐龍媽話唔好, 嫲嫲就背後做~ 恐龍媽唯有扮睇佢唔到!!!!


之後~ 就係強大壓力: 有人要教我湊/教仔! 有人怪我唔夠關心個仔~  有人覺得我虐兒!



朝朝話著唔夠衫~ 都話咗屋企著3件已經好夠! 但係佢可以廿幾度要BB著3件厚衫落街! 當年佢湊仔, 可以著5-7件衫, 包括同一時間兩件棉襖!!!!


舊年成個冬天, 每日見面第一句: 著夠衫未呀? (可以只係一句開場白, 不過因為永遠都唔會著到佢覺得夠嗰個標準, 所以~~ 比較敏感!)


之前話恐龍仔唔願食嘢, 恐龍媽要改飲食時間表, 取消一歺奶, 改一改時間, 等晚歺會餓d, 仲有臨食飯唔好食餅~~ 嫲嫲話: 佢鍾意食奶咪食奶囉~ (佢係見到奶樽喊住要飲, 唔係食得多) 鍾意食餅咪俾多d佢食囉! (咁都唔係食飽飯+臨瞓前架?!?!?! 咁仲食唔食奶呀?!?!?)


所以~ 依家嫲嫲講一句說話, 恐龍媽都好敏感: 仲乜好地地叫人食嘢啫?! 咁我食咗你嘅~ 咁你食乜呀? 因為始終唔係自己阿媽, 呢d說話唔講得出口, 表情應對會好奇怪.. 佢次次問人食唔食佢份晚歺, 次次都話唔駛喇~ 其實, 係咪應該識做d, 食佢d嘢呢? 咁佢咪唔夠囉?!?!?


唉~ 所以有日嫲嫲同婆婆講: 覺得恐龍媽好憎佢~


因為, 當兩個好唔一樣嘅人喺埋一齊, 而其中一個好想改變對方 (包括想自己更受歡迎), 就會出事!


(話說回來~ 叔叔都唔要同兩老住! 好大可能: 兩老變一個恐龍叔叔!)


 


 


3 則留言:

  1. 你有冇唸過搬出來住, 對恐龍仔同你都好d, 恐龍仔越大佢會睇得到你唔鍾意 grandma...咁樣唔係咁好....
    [版主回覆11/24/2008 15:00:00]佢地將會搬出~ 正計劃買樓!

    回覆刪除
  2. 我覺得你好勁,唔好話有小朋友,無我都同唔到99住。。。 
    [版主回覆11/25/2008 11:35:00]當初..身不由己架!

    回覆刪除
  3. 你同老爺奶奶住嫁?相處好,同住難,少不免會有意見呢!
    你好好呢,肯同佢地住!
    佢地搬?咁恐龍一家可以自己住了!好消息呢!right?
    [版主回覆11/28/2008 07:30:00]係呀.. 恐龍爸叫我忍埋呢幾個月..

    回覆刪除