2008年11月5日星期三

又係食飯問題

恐龍仔食飯麻煩~ 唔係新聞!


上個星期, 俾恐龍媽發現: 佢見到爸媽就想玩, 唔願食飯! 咁~ 恐龍好就呢個星期開始, 放咗工先去買嘢, 晏少少等恐龍仔食完先返屋企..


問題又嚟喇~ 呢次唔係恐龍仔 (佢好乖, 唔駛半個鐘食哂一大碗粥/粉), 而係恐龍爸! 佢覺得: 恐龍媽放工應該早d返屋企, 陪吓恐龍仔, 唔應該怕佢唔食嘢就避開, 要俾佢習慣有其他人都可以食嘢嘅!


BUT~ 佢搬返嚟成年喇! 乜都習慣到啦~ 真係未見過咁乖咁食飯喎! 以前~ 工人成日話lunch食哂架, 佢鍾意架! 都唔明点解dinner唔願食~ 好喇~ 叫做搵到点解, 恐龍爸又唔鍾意!


唉~


恐龍媽其實好想一家人一齊食, 咁就最理想! 可惜恐龍爸多數約七点半先返到屋企, 恐龍仔嗰個時候已經唔願食, 要瞓!!! 咁即係恐龍仔要自己食先!


小朋友見到爸媽返到屋企, 好自然會想同爸媽一齊, 如果一齊食飯當然好啦, 但係你要佢食, 你自己又唔食, 佢就想同你一齊玩..


咁~ 無得解決個喎!


恐龍爸要恐龍媽睇吓工人煮d咩俾恐龍仔食~ 佢覺得, 只要陪佢食, 玩15分鐘之後就會坐定! 可惜, 到時已過恐龍媽set落嘅收碗時間~ 然後又到嫲嫲放工~~ 仲駛食咩! 咁好玩~


唉~


 


 


3 則留言:

  1. 係呀..我囡食嘢都勁麻煩!!!唉
    喂得我半死咁
    [版主回覆11/06/2008 16:24:00]唉~ 發作起上嚟, 真係好攞命架!

    回覆刪除
  2. 可唔可以Dino食到半飽, 返嚟玩一陣先再食呢
    [版主回覆11/07/2008 07:20:00]7:30後開始眼瞓...唔願食架喇!

    回覆刪除
  3. 恐龍仔 同我仔仔都有啲似,我諗都係細隻BB+食野麻煩。至於瞓覺方面,佢都係歲幾先可以一覺到天光.....Anyway,希望在明天!!
    我諗我會選Think,我已經寫信request轉上午,希望可以啦,因為Greenfield原來一班有成28人,所以有一中一英班主任,咁多人點照顧呀....Think雖然得一個班主任,但最多12人,而且又比咗留位費,算啦,都係讀幾個月啫,希望K1考到間心宜啦...
    我之前睇過BK好多forum,話KM真係唔錯,所以真係congratulation.
    [版主回覆07/10/2009 15:34:00]其實好多學校係咁, 再狂張D, 3個班主任都有, 即係一班成40日!!! 呢D咁嘅做法, 我有D得留~~
    聽聞細仔會部要讀PM, 你有心理預備, 多數轉唔到..
    多謝~

    回覆刪除