2008年9月20日星期六

當恐龍(仔)遇上豬(仔)

我地今朝响playroom遇到嫲嫲同工人姐姐帶住嘅豬仔呀~








可惜媽mimi個電話memory full啦, 影唔到d乜~


 


咁啱仲有一個13mth嘅大隻B又入咗嚟~ 最細粒嘅, 係恐龍仔呀!


恐龍仔同豬仔無乜交流, 始終仲細~ 不過都有你俾波波我玩, 我又俾返你玩~ 但係, 到同13mth嗰個時, 恐龍仔唔肯俾波波人, 仲話驚驚~唔愛!


後尾, 又有4-5個mix走咗入嚟, 變得好嘈, 豬嫲嫲就帶埋豬仔走lu~


之後, 我地都留多咗一陣, 因為爸B好想恐龍仔學習同其他小朋友玩呀~


但係, 恐龍仔玩咗個半鐘喇! 要返上樓食奶奶喇!


-----------------------------------------------------------------------------------------


 


下晝playgroup, 都肯坐定定做嘢~ 不過見到sticky動物仔好驚呀!


考平衡嘅圓形地墊都係怪怪咁~ 都唔願玩呀!


Sam Sir 提我地: 恐龍仔可能好快進入trouble 2, honey moon就快過喇! 媽mimi都覺~ 呢排少爺仔脾氣大咗, 有自己嘅主意!


2 則留言:

  1. hi , 你好!
    ★BABY-VENUS★ 專營BB嘅衫仔、褲仔、襪仔、套裝、跳跳馬、銀鈪仔......等等 ! 返左好多新貨呀!現在本店誠意邀請你得閒就入嚟看看啦 !
    謝謝!
    http://hk.myblog.yahoo.com/tomatomon0307/index?l=f&id=16
    如有打擾..萬分致歉 !! 

    回覆刪除
  2. 朗少都好似都進入咗TROUBLE 2....而家出街成日都唔肯比人拖.....又頑皮到死.......

    回覆刪除