2008年9月16日星期二

恐龍仔嘅玩具

想分享一吓, 恐龍仔玩嘅玩具~


最早嘅, 應該係duck duck~



差唔多同一時候, 屋企多咗兩架車!!! 兩架都唔會俾佢發聲 (恐龍媽好討厭電子音樂玩具)



之後, 有圈圈~ 都玩咗2-3個月! 同時~ 學入coins



仲有玩圖型板 (小肌肉訓練)



之後, 呢隻象係生日禮物, 有兩個玩法:



大象玩厭之後買嘅: 難度較高立體形狀puzzle (搵唔到正面嘅相呀~)



恐龍媽讓出Miffy & Friends 作動物園, 當時, 恐龍仔正學習認字, 無幾耐, 佢未識講已經識跟指示攞正確嘅動物~



有一段時間, 每日練波(kick / throw)



因為恐龍仔對唔同質感好抗拒, 所以買嘅波波~



另一好玩又平推介: stacking cups!



都有買手偶, 不過興趣不大~



積木~ 苦練下, 可以拍實同分體 (小肌肉訓練)



本來買開嘢買定嘅ABC板, 点知恐龍仔好鍾意~~ 學ABC!



Sam Sir 上堂提過嘅紙咭(唔同質感), 我地之前已經買咗, 仲學埋1-12添喇! 穿車仔就無乜興趣~



沖涼玩具, 幾好玩架!



啱BB手嘅臘筆(都係沖涼玩具) ~bought from sogo



近期嘅質感training(已完成), 切蔬菜 (鍾意就咁扯開多d), 毛毛球 (未識吹呀!), 字母串 (實在太實, 唔夠力住) ~~all from $10 shop



以上嘅玩具, 好多响感統playgroup玩過, 或者恐龍媽覺得用嚟訓練手眼協調幾好, 當然, 仲有小肌肉訓練啦!


至於大肌肉訓練, 主要係落playroom 或者遊樂場, 當然仲有踢吓波都係啦!


以上玩具, 大部份响斗斗城買, ALEX响baby expo買嘅, 聽聞斗斗城都有得賣~


其實, 應該算好彩, 我地收到唔多玩具禮物 (有~都係嫲嫲話恐龍仔攞起唔放, 所以買返屋企嘅), 所有發聲玩具有一個問題, 就係好快玩厭 or 好令恐龍媽煩燥~ 最後, 變咗出鏡率好低!


恐龍仔最鍾意嘅係圈圈同stacking cups! 玩極都唔厭! 都係一啲平價玩具 ($20-40)


8 則留言:

  1. 我地d玩具有好多都好似, or the same, but my girl still can't stack up the cups and put the correct shape to the elephant shape sorter till today. She can do the blocks of dino, just realized she knows how to play mega blocks (but not interested) yesterday

    回覆刪除
  2. hi~~你好! 我想問baby expo邊到有分店, 我想去買alex d玩具, 係呢, 斗斗城平d定baby expo平d呀~~??   因為我囡囡就黎一歲, 我想買d平平地既玩具訓練下佢呀~~請提供資料比我呀~thanks
     
    [版主回覆07/04/2009 08:14:00]baby expo係每年荷花响8月頭搞嘅博覽會, 舊年alex有8折, 部份5折, 斗斗城就要過節至會有折! 你今年去行吓揾吓啦!
     

    回覆刪除
  3. THANKS~~我上星期行過斗斗城, 佢話而家好少佢D PRODUCT賣LU~~

    回覆刪除
  4. hihi, 我路過的, 想問coins邊度有得買...
    THANKS
    [版主回覆10/06/2010 17:31:00]打麻雀嘅x碼呀~ 如果你屋企無麻雀嘅, 試吓去文具舖或者日本城嗰d睇睇!

    回覆刪除
  5. 你好, 請問一下紙咭(唔同質感), 在什麼地方可以買到? 謝謝
    [版主回覆11/09/2010 17:38:00]I bought it from baby expo.. ALEX's agent.

    回覆刪除
  6. 恐龍媽, 我第一次入黎睇你個blog, 你係一個好用心既媽媽, 真係要向你多多學習。。。 上面個紫色海膽形波波, 有次上playgroup Miss 比BB玩, 我囡囡(差不多9個月大)一見就好驚,想走去摸但係又好怕, 最後仲喊tim....好細膽啊。。。 
    [版主回覆01/20/2011 06:48:00]慢慢嚟啦.. 試多d, 遲早會刻服到架!

    回覆刪除
  7. 你個BLOG真係好INFORMATIVE !
    [版主回覆01/28/2011 17:33:00]多謝~

    回覆刪除
  8. haha, I also have same functional toys like yours but I didn't take photos.
    Besides, how a small BB ride a bicycle ??
    [版主回覆03/11/2011 15:48:00]I like his concentrated look.. haha~
    we just push him arround, this is a present from grandma~

    回覆刪除