2008年9月15日星期一

香港動植物公園

今日好忙呀~ 因為媽mimi尋晚突然話想去動植物公園!


一早, 都係晨運啦... 工人姨姨臨走以為媽mimi無帶keys, 所以去咗平台搵我地, 跟住就轉身走喇! 恐龍仔跟住姨姨.. 想追佢! 行咗好遠~ 恐龍仔都未試過自己一個行咁遠路~ hmm..


之後, 媽mimi試吓恐龍仔瞓唔瞓啦~ 當然係唔瞓嘅~ 咁, 仲出唔出街好呢? 如果出到去又唔肯瞓, 會發癲架! 爸B話照去喎~


咁我地就起行啦! 首先~ 爸B媽mi要去医肚! 吃個快歺啦 (麥記也) 呢次都係恐龍仔嘅第一次, 恐龍仔食咗d包包, 粟米, apple pie咁啦~


呢次真係起程喇! 首先係MTR再轉Bus, 落車過天橋就到, 好方便喎!


第一站: 係溫室,



呢度有好多唔同種嘅蘭花


同埋食小昆蟲嘅植物, 當然仲有其他, e.g. ferns



離開溫室, 我地經過好幾個大鳥籠~


然後走到另一邊: 有Monkey!



恐龍仔無發過脾氣, 相信佢都好想睇, 只係太攰喇! 攰到~ 當我地放佢落車仔, 佢係呆哂架, 車仔推返去到車站, 佢已經瞓着咗, 抱起上車都無反應! 落到中環, 我地上咗架有輪椅位嘅巴士, 就咁~ 恐龍仔一路瞓~ 瞓到MOS轉火車, 去到月台先醒! 個半鐘~


(恐龍媽幾鍾意下面坐兔仔櫈嗰張相, 不過COOKIE MONSTER個肚腩大咗d~ btw, 今日先知, ELMO有鼻, COOKIE 無!)



瞓飽, 又未到晚飯時間, 做咩好呢? 不如落樓下游水?!?! 爸B覺得媽mimi 傻咗, 不過都有同我地癲~ hahaha!


攰極~ 晚飯完返到屋企, 食埋奶奶就定哂~ 覺覺豬仔lu~


btw, 恐龍仔兩個星期夜晚無食奶咀瞓喇~ 日斗? 反而難d, 因為佢唔係咁攰, 想佢瞓就要出法子!


 


5 則留言:

  1. 影得好好 .. ~~~~
    [版主回覆09/17/2008 11:48:00]恐龍爸影架!

    回覆刪除
  2. 件衫仔好得意,係邊度買架~
    [版主回覆09/17/2008 15:44:00]雪媽小商店

    回覆刪除
  3. 我都好鍾意恐龍仔件 Elmo 衫呀
    [版主回覆09/17/2008 19:44:00]咁Cookie monster呢?
    我買嗰時都諗: 要一樣定兩件唔同~ 最後覺得唔同好似可愛d~

    回覆刪除
  4. 等我都同芷蕎去動植物公園行吓先~

    回覆刪除