2009年5月7日星期四

HKPS (Ascot) vs Keenmind

之前問過一位鄰居媽媽, 關於呢兩區學校嘅比較, 因為呢位媽媽係教琴嘅關係, 恐龍媽估佢可能易d由學生/家長着手攞料..


以下係佢嘅回覆:


至於HKPS 同KEEN MIND 既分別, 你問岩人勒, 我最近8到D 料番來, 可以比你參考一下:
我最近同一位有兩個小朋友讀HKPS 既BK 媽8 過下而家HKPS 既情況先知, HKPS 有改革, 呢位媽的大仔在HKPS 已K3, 細女就N1, 佢話今時今日HKPS 把課程改深了, E.G. 今年HKPS 既N 要寫字 1, 2, 3   學英文字母加PHONICS, 當日佢大仔時唔係的.  而今時今日K3 要寫週記, GRAMMER 書係一年班程度, K2 也有GRAMMER 書, 學校教既MATHS 係英數, D 題目要家長指引, MATHS 會教一D  CONE, CYLINDER, CUBE ......ETC 既CONCEPT, 佢話係CONCEPT 唔係真係計的, 咁細都唔會識計, 由N 起有READING SCHEME, 個個小朋友都要一個WEEK 睇一本書, 學校會叫大家夾 $$$ 買, 咁就拎回家睇, 之後, 番到學校, 老師會問番小朋友一D 果本書既野, N1 的會易D , 例如問D 公仔做緊咩,...等等, 咁老師會知你回家有無睇過.  佢同我講功課來講 WEEKDAYS 1日會有1樣, WEEKENDS 就會多少少, K3 一開學冇耐就要學好多職業既名,包括astronaut librarian, track engineer, zookeeper, scientist, ballet dancer, football player之類 仲有教gender,當然唔係淨係教人既男女咁簡單啦,動物都教. 果位BK話佢有朋友既女在ST. CAT 讀, 一比之下英文都唔夠HKPS深, 仲有K3下學期開始左教普通話拼音.
每個week都會叫佢地去自己諗字,例如oo咁,就要搵晒d有oo既字出來,越多越好.  K3時已曬PHONICS, 佢同我講學校雖然盡教好多野, 但無迫小朋友一定要全部吸曬, 如你吸曬就係你勁, 如唔係, 你吸到幾多成都無問題, 學校做評估時既題目會淺D 的, 唔會因你唔識某D 某D 就FAIL 你.  咁小朋友同家長既壓力無咁大, 只要你係叻既就自然學會多D, 咁樣我好BUY, 因人人能力唔同, 如ASSESSMENT 時考既野好深而本身又唔明, 令小朋友會無自信.  HKPS 主張開心學習, 活動教學得來令小朋友易明, 同課程內容豐富, 唔係玩玩吓, LANGUAGE強,而親子手工只係一年兩份, 好合我地呢D 懶既家長.  

再講KEEN MIND, 我個FD 個女正讀緊N1, 學校會派字卡回來比家長同仔女溫習, 咁我個FD 話佢個女番學都開心, 又係久唔久有ASSESSMENT 架, 會真係計分來定你來年上唔上得番K1, 呢樣野係令家長會有壓力, 因唔衰得, 你會死命同個女溫習, 而N1 佢地都有PHONICS, 日日有功課, 教中文會突大,小, 咁仲要小朋友認埋個中文未係點, 到評估時係要考的.  英文字母我個FD 話N1 上學期已教A-G.  又要要記好佢, 因評估時都要考的.  我朋友都好滿意學校教既野, 只係有D 擔心唔知K1 可直上嗎.  比我聽落呢兩間學校都好, 在內容上大家都豐富, 只係APPROACH 唔同, 你喜歡邊間多D 呀 ?

以N 來比較, 以收生量多就應該係KEEN MIND, 因有3班上下, 而家HKPS 只有1班AM, 2班PM, 分別在KEEN MIND 3上3下要爭位上K1, 而HKPS 就全收, 仲可以優先轉國際班.  就基於呢點令我對學校放心.  

我朋友講功課唔係太多, 只係學校會派野回家要家長同佢溫囉.  而HKPS 也好, 唔填鴨, 但又教好多野.  要家長親子既野唔多.  


响度~好多謝呢位媽媽嘅料, 真係好詳細呀!


另外..想講講, 因為呢兩間學校嘅approach會幾唔同: hkps會活d, 注重聽同講, 而KM N1已經要認字, 所以家長要睇返小朋友個性格同埋你自己想要乜, 然後作決定, 唔好因為人地話邊間好d就揀嗰間! (恐龍媽成日話: 無d叫好d嘅學校, 只有邊間啱d! 每個人心目中嘅"好"都可能有d出入!)


不過~hkps又真係幾吸引! 有d家長仲話入名校嘅機會大d添喎.. 其中包括恐龍仔表舅父仔(St. Cat畢業生)讀緊嘅英華.. 而KM入英華嘅人好少...


Ascot vs Kln Tong??


寫字: Ascot K1開學, KT會遲d, 聽聞改完又改, e+可能係K2


Ascot- N1有phonics, 有教家長點幫小朋友, 有字咭有書有readers

 


4 則留言:

  1. 我對此兩間kg的意見:
    先講hong kong pre-school, hong kong pre-school特色係提升小朋友獨當一面的能力, 尤其在表現方面, 小朋友行出來都是很有自信, 和把口好talk得, interview就無往而不利。所以這間學校有很多課外活動, 例如朗誦, 體操之類, 好鼓勵小孩出外比賽。而學術方面, hong kong pre-school的英普班是做得不錯, 在此讀三年的小朋友, 英文和普通話聽和講一定無問題, 但至於考試能力 (做paper), 而hong kong pre-school在此方面較弱,  在小學函接方面初期會出現問題。
    劍嗚的校長及高層, 是前喇沙小學校長及前maryknoll小學的高層, 學校整個課程主要為函接名校而設計, 所以學術程度普遍較高, 對某些小朋友來講較吃力, 但如果在此校畢業, 可適應任何一間小學的程度。 

    回覆刪除
  2. 好詳盡的資料呢!
    謝謝分享!

    回覆刪除
  3. 路個comments:
    但陳先生已pass away (前喇沙小學校長)
    陳太雖是maryknoll 前訓導,
    但自有計分法已無任何著數, la salle and mcs 都係津校嘛. 
    至於有些學校課程深, 唔代表d studen 叻d 或入到好P1
    因為近年不少2-3線學校(包括TM, YL 的學校)均以比名校較深為賣點
    好唔好你們睇清楚D
     

    回覆刪除
  4. 唔知而家HKPS KLN TONG & ST 情況如何呢, 邊間好

    回覆刪除