2009年5月28日星期四

2009台北之旅 -- Day 1

香港機場 >> 桃園機場 > 信義區Apartment > 北投春天湯屋 > 淡水 >  Apartment


 


一早起身~ 恐龍爸同恐龍仔玩咗一陣.. 出門口時, 真係好唔捨得阿仔.. 佢喊得好慘呀!


去到機場, 排隊check-in完再到中華旅行社攞入台証~ 嘩! 等成個鐘呀!


草草响海皇食早歺~ 最衰嘅~ 就係入錯咗恐龍爸個出生日期, 搞到要過到桃園機場再等過~~


登機時~ 我地差唔多係最遲到嘅.. 仲有5分鐘起飛!!!! last call喇!



食咗幾啖唔好味嘅飛機歺..


過到台北, 排隊換錢, 排隊做証, 排隊入境~


好好彩, 一去到就咁啱有班大有東線車就要開喇! good start呀!


去到君悅落車上的士, 個的士佬都唔係好知响邊樹! 响街口落車, 自己搵啦!


好彩~ 間屋都唔錯, 比一般酒店大, 有廳有廚房, 陽台係洗衣機, 不過就唔係幾用得着~ 想讚一讚個按摩企缸, 唔錯!



放低行李, 第一件事係打去春天問吓湯屋駛唔駛等~ 佢地五月有promotion, 雪村館湯屋做緊半價呀! 我地睇中咗有兩個池嘅C屋~ 好好彩, 唔駛等呀! 於是出發喇!


行去最近嘅捷運站(永春站)需時約10-15分鐘, 我地路過sub-way, 叫咗個6吋包包兩份食~ 恐龍爸話, 比美國嗰d好食, 因為係熱嘅!



去到捷運站, 買優悠咭, 然後坐成20個站捷運...


終於去到新北投! 我地等十幾分鐘就有shuttle, 咁當然唔行啦!



個湯屋幾正, 雖然恐龍媽想要d睇到戶外嘅就仲好, 不過有時又唔可以太過貧心嘅~~~ 浸咗成個鐘唔熱嘅溫泉(血壓高唔浸得太熱呀~ 呢個又係湯屋嘅好處, 自己想幾熱都得!) 我地好肚餓喇! 要走喇!



外面~ 開始天黑... 未有shuttle.. 呢次, 要行落山喇!

<--地熱谷


<--路邊


討論咗好耐, 到底去邊度医肚好~ 最後決定去淡水!


去到~人山人海! 咩日子呀? 咪端午節囉!  我地一心諗住行去老街街尾食可口魚丸湯同埋炸蝦捲, 估唔到.. 遇到巡遊, 放炮丈! 後尾仲有烟花添呀!



行返出海邊, 我地試咗阿給同埋蚵仔煎, 恐龍爸對酸梅湯無乜好感, 恐龍媽自己一個飲哂! yummy~ 佢自己就飲西瓜汁..


臨走~ 買咗幾個donut諗住放响雪櫃看門口


返到apartment都十點幾喇! 對腳好攰~ 第二日都係留响市區hea啦!


 


1 則留言:

  1. 恐龍媽,我六月中都去台北呀,有無呢個溫泉既資料呀?thanks
    [版主回覆06/03/2009 09:08:00]春天嘅 雪村館湯屋  我地揀咗C級皇家

    回覆刪除