2009年5月13日星期三

豬腳仔

 


尋晚~ 工人話落過平台, 行咗一陣~見多蚊就返上樓..


今朝~見恐龍仔一邊腳眼腫咗.. 心知不妙!


邊隻衰蚊咁好胃口呀!!!!


今晚~見到豬腳仔又紅又腫, 俾佢R到開始甩皮喇!!! 心痛c~



諗住同佢影吓隻豬腳, 佢話: yes


之後仲叫恐龍好影手手..


叫佢做個"嘻嘻"笑個樣~ 好鬼唔自然呀!


之後~恐龍仔要自己學影相! 因為呢部唔係傻瓜機, 所以..一嚟佢唔識用, 二嚟唔想俾佢玩爛, 所以~暫時無緣欣賞恐龍仔嘅作品喇~


至於點對付隻豬腳~ 恐龍媽無乜計! 不過正考慮用小倩個"退熱貼"法, 起碼R唔到嘛!


 


update on 14 May morning:


一話貼貼~恐龍仔就逃走!


搵人捉住呢? 不停叫: 唔愛! 唔愛!


然後..  大叫: 媽咪幫你remove~


(佢未搞清楚 "你" 同 "我" ~)


最後~ 响佢腳度停等咗大約十分鐘.. 响無人看管情況下, 自己整甩咗!


2 則留言:

  1. HI!~HI!~各位老友記!我係恩蒨媽媽,又有正野益大家喇!
    如果你有便秘,肚腩或色斑問題,就快D登記做會員,攞試食禮物包親身體驗一下暢通無阻嘅感覺啦!(100%無添加) 
     -------> http://www.natural-ots.com
    我自己親身試過,真係掂,一D都唔會瀉,非常舒服,你試下就知嫁喇! 網上訂購仲有折上折優惠嫁!歡迎查詢!
    SOGO/屈臣/萬寧/莎莎均有發售
    《不含中西藥成份,人造色素及防腐劑》

    回覆刪除
  2. 唔用退熱貼, 用普通膠布都可以阻隔唔R喎~
    [版主回覆05/14/2009 17:12:00]佢好利害~ 我已經搵医生膠布貼好~ 佢都整得甩呀! 我唔知膠布捱到幾耐... 特別係呢d位.. 行路都唔舒服!
    唉~

    回覆刪除