2009年5月30日星期六

2009台北之旅 -- Day 3

深坑 >> 菁桐 > 平溪 > 瑞芳 > 台北市 >> 李錦利 > 西門 > 港記 > 食!


唯一一日離開市區嘅行程~


去到巴士站, 都係無運行, 30分鐘一班嘅車, 等足35分鐘!


去到深坑, 第一件事就係見隊就排! 大樹旁第一檔嘅燒豆腐! 幾好味呀~




之後一路向老街行.. 見到好多小食/手信, 好想買, 不過恐龍爸唔係會買嘢嘅人, 所以恐龍媽都無得盡情咁買!


不過~ 都買咗d好味道嘅小食做手信! (d同事真係幾鍾意咁~)


呀~ 仲試過地道燒玉米.. 一次就夠喇! 以後唔會再試 (恐龍爸話, 之前都好似試過一次啦, 第二度嗰d唔好食架!)


仲有另一檔臭豆腐, 真係無之前嗰檔咁好味道~



再上車去平溪時, 攞住一大袋嘢食..


原來16路車經過菁桐架~ 我地企响呢架過山車上面大半個鐘, 受夠喇, 所以提早落車, 改一改行程啦!


落咗車, 恐龍爸响十分鐘內已經回復正常, 恐龍媽就好耐都仲暈.. 想嘔! 我地去咗間鋪度坐吓, 叫咗兩碗豆腐花~


跟住慢慢行去平溪.. 見到路過嘅一班火車 (好多人!!!) 其實, 一路上都見到好多遊人~



到平溪, 見到有人放天燈, 我地又坐低食d嘢, 然後就去火車站買票: 售票員話delay咗30分鐘喎.. 算啦, 等吓啦!


於是响隔離coffee shop坐吓... 但係坐坐吓越嚟越多人! 廣播話, 班車delay 45分鐘喇!!! 好驚! 我地check check"過山車"個班次, 又咁啱開咗班, 好啦~唯有上定月台等啦..


大約遲咗一個鐘, 開去菁桐架車到喇! 月台上過百人努力咁迫上車.. 好走難feel呀! 好彩~ 都幾多人响菁桐落車, 我地有位坐喇! 但係去返平溪時, d人已經上唔到車喇! 因為呢班車已經遲咗, 唔想再走難, 我地決定唔响十分落車, 直去瑞芳~


沿路風景其實好靚~ 車軌一邊係峽谷, 見到下面條河 (唔怪之得有瀑布啦~) 不過, 睇怕無人有咁嘅心情欣賞囉~


去到瑞芳, 因為要排隊買票, 走咗班車! 唉~黑仔! 又等多半個鐘! 出到台北, 已經係7點喇! 我地要去三越換錢, 再去買百仙果 (其實真係唔明, 點解台灣無d找換店架呢??).. 跟住就到今日最後目的地: 西門町喇!


响港記收工前趕到, 然後飲咗杯蜂蜜苦瓜汁 (yummy~)  再來炸雞塊同埋花枝丸.. 嘩~年紀大, 唔受得d油炸嘢喇~ 好辛苦! 再來多杯蜂蜜苦瓜汁(加青瓜)


行咗個圈~ 好想食d清d嘅嘢! 好掛住度小月, 可惜附近無分店啦~ 隨便入咗間好多人嘅sushi店~ 係咁e都食咗差唔多NT1000!!! 台灣有一樣衰~就係好多地方唔收信用咭!!!


又大包細包咁返apartment~


 


1 則留言:

  1. 李錦利, 我屋企附近有得買喎~ $40/包咋... 你要嘅話, 幫你買又點話吖
    [版主回覆06/04/2009 09:13:00]thank you先~我買咗兩包, 有排食喇~~
    其實唔係氣管敏感發作, 我都唔駛食...

    回覆刪除