2009年5月12日星期二

台北之旅 2009 ----- 預備編

原本諗住去曼谷架~ 因為嗰邊成日政變, 都係唔好搞d高危嘢喇.. 所以~ 都係去熟識嘅台灣~


咁~ 去過台北兩次, 今次不如去台南?


都係唔好~ 因為計劃遇上台灣假期, 墾丁好多民宿四月時check都已經滿喇!


咁~ 又去台北啦! 因為恐龍爸想Hea~ 咁我地可以逛書店, 浸溫泉~ 再擦-擦-擦!


唔好開心住~ 恐龍媽忙完考試先有時間睇旅遊書.. 又要煩工人d嘢.. 所以~ 睇中嗰間酒店full哂! 其他都好full呀~ 因為budget問題, 機票貴~酒店又貴.. 恐龍爸想縮沙! 好在經過努力之下, 有一個service apartment回覆.. 叫Grace Apartment呀! 其他嘅, 有d full哂 (包括好似好正嘅 [住宅管家]) 有d就半日都未覆! 好彩~ 呢個Grace覆得真係好快呀! 仲肯方便我地, 可以遲少少check-out~ 同埋按金收港紙呀!


第一個印象咁好... 就仲睇埋到時係點嘅~~~


仲有機票~ 第一間打去check嘅.. 竟然話最平$28xx! 仲要話酒店好full, 無哂平房! 嚇壞恐龍爸! 恐龍媽唔甘心~ check多一間, $1600! 就咁決定啦!


仲有~上網做埋入台証喇!


諗住差唔多搞掂~ 點知白痴恐龍媽發現唔可以滙台幣過台灣!只可以匯美金/港幣, 仲要收$200手續費! 因為拖住人已經第三日喇, 最後响Sandy提供嘅酒店網揾過第二間apartment, 呢間都响信義區, 不過會遠少少, 但係會係大型嘅~唔係私人自己做幾間屋嗰d, 收信用咭! 都係剩返一間房咋!!!


唉~一波三折~


順帶想講: 如果大家要去台灣, 想租apartment, 又唔介意俾按金同埋銀行手續費嘅話, 可以考慮Grace Apartment! 因為Grace真係好好人, 好細心, 佢知道我取消訂房時話我知: 其實佢原本諗住買個蛋糕俾我作為驚喜架! 租呢d私人apartment就有咁嘅好處,屋主會好有人情味~ 而企業式旅館一定無嘅!



2 則留言:

  1. 好開心可以去旅行~~恐龍仔會同行嗎?
    [版主回覆05/13/2009 12:08:00]呢個係~ 飛甩恐龍之旅!

    回覆刪除
  2. 你就好la!我都好想去tw食食食呀!
    [版主回覆05/13/2009 18:19:00]真係好難喎~邊有人幫你睇女呀!

    回覆刪除