2010年10月21日星期四

Your Baby Can Read係咪真係work?

最近响討論區見到呢條thread..


其實無乜特別~ 好多人都話ybcr係 work嘅啦~


特別在有位家長話:



我以前都有用教材
,your baby can read 係我最鐘意果套,真係有用架!我個女睇住佢,學會好多個英文字。

不過....因為一個好重要的原因,我停左唔用住,因為我要準備幼稚園面試


做晒資料搜集,所有賣教材
的人都原來騙我們!根本咁早就學咁多個英文字,係反而害左小朋友入唔到幼稚園架!

每日你走去同個小朋友講好多的英文字,對住單車講bicycle,對住筆講pencil,拒絕晒一切的中文,爸爸媽媽用d好唔正統的英文同個小朋友溝通。

面試
前,你會選中文面試
定英文
面試


中文
面試
,你個小朋友唔識聽中文。表現比其他人差,同老師
溝通都困難。

英文
面試
,你個小朋友都未必聽得明,因為我地做家長的本身英文都唔好,有d指令我地未試過教個小朋友,小朋友適應唔到。到老師
用英文問父母「點解選我地呢間學校呀..?」....我真係唔識答。

baby can read 係咪work,係!絕對係!我個女當時只用左兩星期,就識得十幾個生字,兩個月真係識到四十個不同的字。

但係,抽身一諗,剛滿歲半的女兒,最重要的係大小肌肉的訓練,口語上的溝通能力,說話的安全感和積極性,和不同人的社交能力。....入到好的幼稚園為第一步,第二步才補英文能力準備上小學


盲目使用
教材
的媽咪們,請先想清楚小朋友的需要。因為小朋友不會咁合作,你想佢同時學中文和英文係唔肯過你的事!

點解會有d咁嘅人架?!?!


Bold咗嗰段好啱, 只係, 學好中英文同佢講嘅嘢係無沖突架喎~ 睇ybcr都係一日1-2節, 每節20分鐘啫~


最重要嘅係, 無人叫佢唔教中文架?!


其實我地當年都搵過, 發現市面上係無類似ybcr嘅中文教材! 再搵~ 就發現<基礎漢字500>


 


2 則留言:

  1. Same here for chu b....ybcr & <基礎漢字500>....keke..
    [版主回覆10/22/2010 21:06:00]yes!

    回覆刪除
  2. 基礎漢字500係點樣的?咩出版社?
    [版主回覆10/31/2010 09:22:00]check here
    http://hk.myblog.yahoo.com/baby-dinosaur/article?mid=3105
    出版社叫思展呀!

    回覆刪除