2010年10月5日星期二

得到認同

今晚其實有d唔舒服, 可能食錯嘢, 肚痛中! 晚飯都無食~


但係見到bk有媽媽話跟我地學咗帶bb去晨運, 多咗親子時間, bb又對周圍有興趣, 多咗學習機會 etc..


我真係好開心呀!!!


分享之後得到人認同, 見到成效, 大人細路都開心.. 幾咁好呀!



另外~ 對以下討論 (聽到都驚.....), 深感讚同:



對不起,樓主!
我認為幼稚園
面試
的主要目的,
重點是查看該考生的家長是不是重視子女的成長需要,
過去二年孩子是怎樣生活的,一次
面試
,就看清楚了。

孩子為甚麼到兩歲了
也不懂拼圖,不懂做配對,不懂看圖讀中文或英文,
不懂認a-z,1-10。
不懂拉椅子,不懂收拾,不懂打招呼,不懂感謝,
連正常與陌生人對話也不理睬或害怕........


孩子的表現正好反映家長教養孩子的態度,
當孩子剛懂坐的時候家長是開電視給他看,
自己做自己的事,讓孩子無無聊聊的白過日子。
還是給他一大堆玩具,好讓他的保姆可以免煩惱。

為人父母多忙也應該安排一下孩子的生活方式,
養不教,父之過。


別人的孩子表現出色,並不是死操難操的,
人地父母也附出不小努力的,孩子交托給別人照顧,
也要交帶照顧者一定要這樣一定要那樣。
時間不夠用寧不看電視,不去街,睡少一兩三個鐘,
也要想辦法教養好孩子,讓他生活是多姿多彩,
習慣成自然,好學的孩子不就是這樣培養出來嗎?


教養是父母的責任,
每個人每天也只有二十四個鐘,
別人的時間能掌握,是因為人家的大人細路都習慣好好的利用時間而已。
孩子努力之後得到的讚賞是其心靈的大大滿足。
反之甚麼都不懂的孩子就只能在*善務*與*度忌*
的陪伴下成長。
我細個是後者,這感受絕對刻骨銘心

 

我有時詞不達意, 但係呢位媽媽真係講中咗我諗嘅嘢~

 

Learning is FUN! 孩子學習過程中得到無限歡樂同成功感, 引發更多嘅興趣! 家長努力地去回應佢地嘅求知欲, 一d都唔容易架! 唔明嘅人就話"谷" d細路, 有無諗過其實咁細個.. 係谷唔嚟架! 佢無興趣就做乜都無用! 最後~ 呢d人選擇咗唔去教, 然後就話無人能夠咁細個做d乜..

 

其實, 依家要湊兩名, 特別係個細嘅仲飲緊夜奶, 又成晚醒, 我真係無乜精神教個大嘅~  只係隨心, 睇返佢對邊樣嘢有興趣, 然後盡力回應佢~

 

 

沒有留言:

發佈留言