2010年10月9日星期六

一家4口~行公園

今朝一早, 媽咪同恐龍仔去郵局, 投寄尋晚準備好嘅信, 因為~ 今日係一年一度嘅"一人一信"!


我地仲去咗超市行咗一陣, 見到有即溶咖啡特價, 恐龍仔話要買俾Auntie, 一買6合, 媽咪話常係聖誕禮物咁呀!


返到屋企, 牛牛醒咗喇! 又停咗雨, 我地落樓下平台行吓.. 牛牛好少同我地一齊落街架!



爸爸攞咗相機, 我地影咗好多相呀!



恐龍仔就最鍾意整古做怪~



其實之前, 恐龍哥哥都成日話想同牛牛去街.. 唔好成日留低牛牛响屋企架!



俾佢試吓俾牛牛騎牛牛.. 佢個傻豬以為自己夠力, 一路行!!!


牛牛差唔多六個月喇.. 有17磅幾, 但係呢個哥哥呢? 上次磅得28磅咋!


佢見我地影牛牛.. 自己就做d平時唔夠佢做嘅危險動作!!!



人哋catwalk, 佢就dinowalk~



好有台型架~ 仲識笑添!!!



牛牛就學企添~~



哥哥話: 捉我呀~ 我lei埋呀!



然後~ 我地落地下打韆鞦~


  好似好大個仔咁嘅樣!



牛牛呢~ 呢次係佢嘅第一次呀!!!


 


1 則留言:

  1. 係咪MOS公園? 呢種韆鞦市區好少見
    [版主回覆10/10/2010 20:41:00]其實係屋企落下~~
    哥哥細個時, 每朝行朝運都係打呢個韆鞦架... 其實依家好難揾韆鞦打, 所以更加唔想搬住, 等牛牛大d先搬返出市區~

    回覆刪除