2010年10月25日星期一

可憐豬

最近呢幾個星期, 牛牛個身都有d粒粒! 每次同佢除衫沖涼, 佢隻右手就响豎R個身! 但係平時又唔覺佢R..


所以無乜點理佢..


最近呢幾個星期, 牛牛瞓得唔好, 成晚醒! 不過早兩日好少少.. 由一晚醒10次, 到早一晚只醒一次 (唔計飲奶)


爸爸唔想我再陪牛牛瞓喇... 我個腦計緊: 咁半夜牛牛係咁真係無咁醒瞓呢? 定係到頭來, 又係我半夜搬嘢過去瞓? 無理由走十轉架?! 唉~ 有苦自己知~


有時就係咁黑仔.. 唔講就無嘢.. 開口中!


今朝 零晨4點幾, 牛牛响床氹氹轉, 不停嘈, 係咁R!!! 喊嘅停吓, 總之就瞓唔著啦!


唉~ 傷風緊嘅媽媽陪住隻可憐豬.. 心痛c人喇!!!!


我响度諗: 係咪食錯嘢? 係咪我食得太雜, 影響到牛牛呢? 定係牛牛食錯嘢?!


我一早起身, 牛牛仲瞓緊, 哥哥亦醒咗喇~ 媽媽準備開始一日嘅忙碌: 泵奶, 食早餐, 預備哥哥返學


哥哥今日學校有 assessment, 媽媽好努力幫哥哥做心理準備: 唔好係唔係都I dont know, 要用心答問題呀!


另外~ 仲要準備出門同牛牛睇医生..


就响忙碌中, 又激嬲一早起身壞脾氣嘅爸爸! (我個頭痛到爆都仲要受氣, 咩世界呀!?)  就連Mr. Noisy都害埋! 一早俾人鬧! 搞到佢唔想跟爸爸返學..  想坐校車呀! 咁啱爸爸遲遲都出唔到門, 有人就話: 鍾意搭咪搭囉!


真嘅? 一個發緊脾氣嘅人, 竟然連一個3歲嘅小朋友都"握"~ 到我追住話佢知哥哥今日要做assessment, 答案竟然係: so what?!


如果家長唔尊重/重視學校做嘅嘢, 小朋友又點會重視, 並認真回答呢?!


白白浪費心機!


呢個時候.. 校車入咗屋苑, 我睇住哥哥俾人拖走.. 無上校車


唉~


btw, 医生話短時間就叫敏感, 長時間就叫濕疹喎~ 如果餵人奶嘅, 其實濕疹嘅機會會細d, 最好餵到9個月至一歲.. 咁會少d機會有敏感問題..


呢排好大壓力, 医生, 婆婆, 老公.. 個個都唔想我餵落去!  就得呢個唔知頭唔知尾嘅兒科医生, 用bb嘅角度講: 餵耐d好d!


但係我有苦自己知~


1 則留言:

  1. 支持你。 我都仲有餵緊。
    [版主回覆10/27/2010 21:42:00]多謝你呀~~

    回覆刪除