2010年10月17日星期日

Mr. Noisy

早前~ Bossini出過Mr. Men 嘅T-shirt, 我地揀咗Mr. Noisy俾恐龍仔, 而爸媽就係Mr. Tickle~


View Image


呢排, 我地晚晚Mr. Men (有時一晚講兩個!)


今朝, 恐龍仔同爸爸去學游水, 臨出門口, 就對住牛牛講: Bye Bye Mr. Noisy!


媽媽問恐龍: 係Mr. Noisy同我地講Bye Bye?


佢話: 牛牛係Mr. Noisy!  (牛牛咁乖, 做乜咁話佢呀!)


View Image


出到去, 爸爸問佢, 咁哥哥佢自己係邊個呀?


佢話: Mr. Good!


book cover of 

Mr. Good 

 (Mr. Men)

by

Roger Hargreaves


 


到底Mr. Good 有幾Good?!


原來我地都未曾講過~


一邊聽媽媽講Mr. Good, 可能呢隻曳豬覺得唔多對路..



Mr Good 會朝早執床! 為人就當然有禮啦.. 見到地上嘅垃圾都會執起, 然後放响垃圾埇!  可惜佢生於Badland, d人對佢好差, 佢好慘呀.. 好唔開心..


講完~ 媽媽問佢: 仲係唔係Mr. Good呀?


佢答: 唔要! 我要做Mr. Noisy!



 


講開又講~ 呢排牛牛中氣十足, 講嘢把聲極之響, 連喊聲都大聲! 一有不滿就極之勞嘈--> Mr. Grumpy!


View Image


1 則留言: