2009年8月16日星期日

山長水遠上playgroup - 第四堂

今日又係上pg嘅日子!


一朝早, 工人姨姨話恐龍仔5點幾醒咗話要shsh, 之後就瞓返 (嘩~ 叻叻豬呀!!!)


一早, 恐龍仔又話要去太空館! 好啦! 去完Sam Sir度再去啦! 不過恐龍仔仲係不停講"我地太空館"!


今次上堂, 有一隻飛碟韆鞦, 有d小朋友笑住行埋去, 恐龍仔就唔肯玩! 要捉! 一路swing一路苦瓜乾咁嘅樣! 但係就全班keep到最耐係佢! 無跌~ 係大人叫停喇.. 佢都仲死命捉實! 玩第二次都係一樣!



之後~ 同爸爸byebye (要返公司做嘢呀!), 同媽媽坐巴士去太空館! 今次恐龍仔望住個招牌一輪, 自己拼唔到museum~


行咗一個圈~ 大約點半左右, 我地就去食d嘢, 然後坐巴士去婆婆度!


今日, 係一個星期以嚟, 第一次瞓晏覺! 恐龍仔响巴士換咗兩次位之後, 最終要媽媽抱住~ 就瞓着咗!


因為無著片片嘅關係, 去到婆婆度, 叫婆婆响床都墊多張毛巾啦... 兩個鐘頭後, 小朋友醒咗, 要shsh喎~ 開門:見到企咗响床邊唔郁得, 一地水!


婆婆都讚恐龍仔叻叻豬呀! 起碼唔會整濕張床先啦! 1點半去過厠所到5點半醒, 算係咁喇!


不過~ 呢隻仔最近唔願自己食嘢, 要人餵!!!!! 今晚一啖都無郁過手呀! 曳曳豬!


臨走, 問佢坐的士定巴士, 佢話巴士喎! 咁好啦, 見有瞓晏覺唔怕會响車瞓着, 就巴士啦!


路上~ 小朋友話: 馬路上有的士.. 巴士.. 私家車.. 貨車..


4 則留言:

  1. 我都見恐龍仔玩飛碟果陣個樣"嬲巴巴"咁, 毫無表情
    [版主回覆08/17/2009 13:45:00]係一副可憐樣.. 勁想走佬咁款!

    回覆刪除
  2. 無相睇!?
    [版主回覆08/17/2009 17:28:00]今期無好心人呀! 因為路遠, 出成日街, 所以我地無帶相機架!
     

    回覆刪除
  3. 我知,~ 但你地會偷相ma
    [版主回覆08/17/2009 19:44:00]偷唔到喇!

    回覆刪除
  4. 兩歲就識叫shsh shsh 叻仔

    回覆刪除