2009年8月15日星期六

遊船河 2009

今日節目豐富~


首先, 我地去羅叔叔度做入學body check, 同埋打水痘針!


响地鐵, 唔肯坐, 因為要讀車站名!



恐龍仔: next station is ~~ 下一站係 ~~~ (不過唔講國語喎!) 



打針~ 今次係打皮下 (唔係以往嘅肌肉), 所以係會痛d! 恐龍仔叫咗兩聲就無事喇, 無喊! 好叻叻呀!


不過.. 出返去等攞藥時 (恐龍媽嘅藥~) 恐龍仔曳曳玩垃圾埇, 爸爸叫住唔聽, 唔知點樣, 個垃圾埇反咗~ 恐龍仔跌咗落地! 喊咗好幾分鐘!


搞掂喇~ 舅舅接咗茶茶同埋公公婆婆之後, 就接埋我地, 一齊向碼頭出發!


恐龍仔依家好醒, 識扭抱! 我地就要佢自己行!


上到船~ 見到茶茶帶黑超.. 我地又俾恐龍仔玩吓啦! 極不願意呀!



我地食少少嘢之後, 就換衫落水.. 一年後都仲係ladybug! 今次fit好多喇, 下年應該著唔落喇! =P



恐龍仔好鍾意swing swing... 成日叫人swing, 一玩就收唔到!


落水.. 本來我地一齊落水架, 點知茶茶今日好似唔多高興 (可能因為舅母唔得閒無陪我地?) 好快就上咗水, 原本响水都影咗幾張相, 不過機機跌咗落海!


之後我地唔坐小飛船, 轉玩noodle! 你睇恐龍仔幾開心呀! 恐龍爸事後話: 呢隻仔唔停咁亂踢, 搞到佢好鬼攰呀!


跟住.. 同恐龍媽瞓咗一陣浮床.. 就上水喇!



爸爸就幫媽媽執返漂走咗嘅水泡~~ 辛苦哂!!!!


恐龍仔沖完涼又玩咗一陣超人仔!



因為人少, 公公婆婆又好似有d攰咁, 我地好早就入程喇!


恐龍仔~ 又扭抱呀!!!


多謝哂茶茶嘅接待, 恐龍仔下次有機會再搶你d玩具!


仲有一樣趣事, 就係舅舅話影相對住恐龍仔對唔到焦, 因為太多老鼠頭!


btw, 兩老長爭6個月, 一樣高! 不過如果睇shoulder, 就恐龍仔高d, 茶茶個頭好大呀!


 


-------------------------------------------------------------------


 


一年前嘅ladybug:


沒有留言:

發佈留言