2009年8月13日星期四

上堂情況

基於無瞓晏覺關係, 大部份嘅小朋友都比較.. 呆!


不過上咗四日, 恐龍仔開始進入狀態, 有d反應! 由第一日嘅一舊雲, 到第三日慢幾拍, 叫做有進步架喇!


恐龍爸話, 恐龍仔好專心聽老師講嘢 (唔知係呆定係專心喇!) 好有心機做勞作, 不過可能聽唔實老師嘅英文口音, 所以反應唔大..


另外, 就係佢識嘅嘢都唔敢出街答, 只係好細聲咁講 (恐龍爸都幾乎聽唔到!) 但係有時又會突然大大聲話: GREEN!!!!


唔明~ 唔知佢搞乜!


恐龍仔應該大過起碼一半嘅小朋友啦~ 但係體能方面就比較弱: 其他小朋友識跳識跳, 有d仲識彈弓腳咁行, 但係恐龍仔依家跳都仲係要扶住, 如果自己跳就好乜點離地! 跑~ 最近叫好d, 不過都未有個"跑"樣! 似行得快d咁!


其實, 環境咁新奇, 就預咗呢d小朋友坐唔定, 恐龍仔就去到掛住玩車車, 上堂喇, 要爸爸捉囉! 其餘時間都無乜問題, 算坐得定啦~


今日, 勞作係毛毛蟲:



恐龍爸話: 除咗幫恐龍仔搽咗葉邊嘅膠水之外, 其他嘅都係恐龍仔自己做架!


恐龍媽好開心.. 因為條蟲蟲好直, 恐龍仔好有"秩序感"~


-----


下面把扇, 係星期三嘅作品~



恐龍爸話, 大部份嘅"書童"唔會好似佢咁, "meet"開少少俾小朋友自己stick上去, 其他人係會"meet"走哂貼紙個底先俾小朋友, 有d甚至係大人做勞作!!!


恐龍仔, 經過長時間嘅訓練, 就算好似熊仔印花咁細嘅格仔, 都難唔到佢!


 


4 則留言:

  1. 我唸, 恐龍仔都係屬於觀察形呢.
    [版主回覆08/14/2009 09:09:00]我都覺...

    回覆刪除
  2. 恐龍仔同星仔都幾似,都鍾意做observer。
    唔知佢地一齊玩會點呢?大家互望?哈哈!
    幾時得閒一齊玩呀?
    [版主回覆08/14/2009 14:39:00]我都諗緊... 下星期六得唔得閒呀?

    回覆刪除
  3. 死火, 我正正係一眾書僮嗰種

    回覆刪除
  4. 恐龍仔嘅毛毛蟲勞作好靚呀......叻仔
    我相信恐龍仔好快就愛上返學呢

    回覆刪除