2009年8月19日星期三

勞作 @第6-8日

恐龍媽放工返到屋企, 見到個紙袋, 睇真d? 原來係魚魚!
加埋尋日嘅水母, 我地可以開party喇!!!!
首先~ 小水母同小魚兒游嚟游去..


玩攰喇.. 响地下休息吓先!

跟住.. 又游去另一邊~
睇嚟~小水母精力好d喎!

再玩多陣啦..

叫佢笑吓~ 又係呢個傻樣!

因為水母要攞住先影到, 無得大合照~


就等我地重溫一吓呢幾日嘅大作:
星期一: 鏡子
星期二: 水母
星期三: 魚兒 (雙面, 有咀巴架!)

------------------------------------
開始咗漸進式分離~
呢個星期第一日, 上堂部份時間家長坐响後排~
今日第三日, 恐龍爸坐咗出去無耐就要請入返去, 坐埋一邊, 因為恐龍仔揾爸爸呀! 不過當佢見到爸爸, 就繼續專心聽故事!
其實恐龍仔每日都會問起auntie去咗邊, 爸爸話auntie响出面, 恐龍仔就繼續佢原本做緊嘅嘢!

今日~有兩位老師讚恐龍仔:
一個話佢叻叻, 識得好多顏色 (hmm.. 一年前都識哂啦!)
另一個就讚恐龍仔"好c文"



3 則留言:

  1. 恐龍仔好靚仔. 又乖 ~
    係呢. 恐龍仔讀邊間呀 ?

    回覆刪除
  2. 恐龍仔仲係好baby face呀, 食mug可以keep得咁好

    回覆刪除
  3. o華, 呢間學校o的勞作咁有水準ge, 我阿女讀o個間點解一樣野都冇攞來, 定一樣勞作都冇做呢?
    重有我個女間學校得2日係可以陪一齊上堂, 所以, o的小朋友係咁喊
    see lei你地o個間真係一間不錯的學校, 最少安排得宜
    [版主回覆08/21/2009 14:20:00]我都覺得佢地幾有心思, 又簡單又靚喎!
    其實上緊summer playgroup呀! 1號先正式返學, 到時第一個星期1個鐘+陪; 第二週兩個鐘; 第三週開始正常~
    尋日先話恐龍仔好似俾人蝦, 所以喊住搵爸爸, 搞到爸爸又入返班房!

    回覆刪除