2008年12月9日星期二

難得~出夜街

尋晚, 考完試嘅恐龍媽問恐龍爸: 我地幾時去睇燈飾呀? weekday 定weekend好?


恐龍爸話: weekday啦~


討論結果: 今晚放工去!


於是, 工人姨姨帶住恐龍仔, 拖住相機腳架, 放工時間就响火車站等恐龍媽, 然後再响火車meet埋爸B~


我地向TST出發!


响TST E. 車站, 有個姨姨對住恐龍仔話: 如果係女~ 一定好靚! 大個可以選港姐呀!



咁~ 去邊度食飯好呢?


都係去UCC啦~ 細路都食得嘛!


恐龍仔: 等我睇吓有咩食先!



我地叫咗兩碟長通粉 (咦~講開先覺, 佢俾咗螺絲粉!) 同埋沙津


恐龍仔用牙簽吉corn粒粒, 仲有螺絲粉呀!


最後, 再加咗個什果雪榚waffle


恐龍仔初頭都食生果架, 点知一食到雪榚..


就乜都唔肯食! 不停叫: ice-cream!



恐龍媽同恐龍仔出咗商場等爸B埋單


商場播緊聖誕歌呀!


有人仔又開始起舞~~ 拍子好準架!



跟住影吓燈樹啦~



想走人?



原來係想R痕!



恐龍爸諗住開腳架~ 恐龍仔見到咁新奇~ 点會錯過!



捐捐!



我地影完全家福~ 就收隊.. 準備行出海傍


恐龍仔幫手攞行裝~



行行吓想表演?



去到星光大道, 見到地下燈燈變色~


yellow~ green~ red~ blue!



DIRECTOR?



我想坐上去呀!



無人幫我?



自己嚟囉!



唔該媽Mi!



媽排排坐!



(唔止咁少相架~ 不過因為多數係合照, 所以唔會放响度~)


影咗兩個燈飾境, 已經差唔多九点喇! 要返屋企喇!!!


最後, 十点前返到去, 好耐未試過咁夜喇!


 


 


2 則留言:

  1. 哈哈, 恐龍九點仲响街... 如果唔係你講, 我驚碰到會以為認錯人!!
    [版主回覆12/11/2008 07:08:00]係呀~我一路睇住時間, 但係set機需時! 我地都無時間行, 一路响新世界附近~
    呢隻嘢上到火車都開始發癲喇!!

    回覆刪除