2008年12月22日星期一

一席話

恐龍爸上星期約咗恐龍媽~ 話有嘢傾..


今早, 恐龍媽其實無咗件事, 仲問: 係咪慶祝聖誕呀?


原來~ 係傾吓錢, 同埋家事!


錢~ 因為銀行估價低, 差額有十幾萬! 之前恐龍媽同恐龍爸講: 唔好為咗d唔肯定嘅回報 (供基金) 而去俾9成mortgage嘅高息!



計計吓~ 恐龍爸要賣哂嗰d得返一半嘅基金~ 都仲未夠! 連恐龍媽d私己錢都要攞埋出嚟 (其實都預咗架喇!)


做得兩公婆~ 都無得計到咁清, 捱兩年就會好d架喇!


家事~ 恐龍爸要求: 恐龍媽要扮乖媳婦!



唔寸唔多口有禮貌係唔夠嘅, 因為, 佢覺得恐龍媽當咗自己係外人~


咁~ 即係点呀?


恐龍媽自問, 對嫲嫲客氣過恐龍爸對佢阿媽! 要似一家人, 就要破口大罵 or 互當透明! (that's what they are doing!)


做人新抱....


唉!


聽講~ 嫲嫲又有說話講!



 


4 則留言:

  1. 算啦.........男人唔會明做人新抱有幾難既....... 最重要係你明白同埋你做得好就得!!!你已經係一個好新抱
    祝你們一家都聖誕快樂~

    回覆刪除
  2. 有時少講說話, 就會少d磨擦, 但係恐龍爸又會覺得你少說話, 可能係唔係恐龍grandma覺得你係買樓方面唔夠積極, 所以有說話聽呀?
    咁的事情發生, 好似變咗d無形的家規咁....
    你哋努力, 互相扶持呀, 希望唔開心的時間快過啦!
    婆媳關係, un古ma係永遠試唔到, 因為我奶奶已經
    [版主回覆12/24/2008 17:18:00]對小朋友~ 會少咗d嘢!
     

    回覆刪除
  3. 唔寸唔多口有禮貌係唔夠嘅, 因為, 佢覺得恐龍媽當咗自己係外人~
    咁~ 即係点呀?
    我舉腳贊同! 即係想我們點?
    我講嘢不嬲都係寸寸地, 乜都講一餐(以前話我有性格), 我娘家個個都係咁, 結果就被教訓一輪(唔只一輪), 同自己屋企人講嘢都要想清楚先好講, 我同d妹講嘢又關其他人事
    咁又知道他家人一直都唔講得笑, so, 一回去都扮啞, 好少發言, 又話我唔當她們係自己人, 點當呀? 如果當係自己人咁講, 她們一定死咗好耐, 死因~比我激死
    咁當同朋友講嘢一樣? 好! 咁我們上網講啦! 我好少打電話比朋友講電話的(我同朋友講嘢都係寸寸地的)
    [版主回覆12/24/2008 17:17:00]總之就係~ 難啦!

    回覆刪除
  4. 唔好意思, 借你地方發xx
    [版主回覆12/24/2008 17:16:00]隨便隨便~

    回覆刪除