2011年8月31日星期三

儲印仔

最近,有朋友話,佢個仔扭買嘢,仲要係尋日扭完~ 阿媽話無錢買,今日見到,又再扭!呢個阿媽又再話無錢買!


個仔咁大,仲信唔信呢?!


唔想佢扭,做乜又去案發現場’ 呢?


其實,恐龍仔都會扭買嘢,但係除非我真係無帶錢,或者嗰樣嘢好貴(e.g. 買樓),否則,我未試過話無錢買,我覺得無必要講d咁嘅大話!


咁,如果小朋友响街扭買嘢,點算呢?


哈哈~ 無良阿媽好多時會話爸爸唔鍾意、你屋企已經有喇!又或者,不如我地去買甜品食 (呢樣嘢,其實唔太好,但係對恐龍仔,絕對分散到注意力!)


如果係一樣合理嘅要求,我會話:不如你返屋企睇吓夠唔夠印仔換啦!如果唔夠印仔嘅,就要做d乜乜去攞多d乖乖豬印仔喇!


當然,如果唔多想佢買嘅,就唔再提起呢件事,仲要避免再去案發現場,提醒佢有樣嘢佢想要嘅!


如果想佢買嘅,就多d鼓勵佢做d正面嘅乖嘢,e.g. 好好自己食飯,要幫手攞購物袋,唔好爭玩具,要聽話


然後,言出必行!


我唔敢講恐龍仔好乖唔扭計,但係佢係一個講道理嘅人,好多時如果佢扭計,只要平心靜氣同佢講道理 (加氹啦~),佢會聽架!


不過,呢隻仔扭d唔响眼前嘅嘢多過眼前嘅嘢可能,呢招仲高明,因為阿媽可能會俾d嘢安撫住佢先!

乖乖豬印,一個等於一蚊,要買貴d嘅嘢,要過時過節有爸爸批准先得!好似最近買嘅康樂棋,16蚊,買咗阿媽先問阿仔‘扣印仔得唔得呀? ’阿仔好爽快咁答話‘好呀!’

沒有留言:

發佈留言