2011年8月30日星期二

跟記者會面

有日,有位記者响討論區留言,話因為睇見我响討論區嘅分享,想同恐龍媽傾吓小朋友興趣問題,佢做緊個關於小孩教育嘅資料搜集


經過兩次電郵溝通,恐龍媽約咗呢位記者姐姐出嚟,因為恐龍媽要趕返屋企食晚飯,只能夠俾大約一個鐘嘅會面時間佢。


又係好似上次幫個讀教育嘅女仔做reaseach咁,越講越興奮!


中間,講起最近生果日報網站上,發佈咗一段短片,標題係兩歲七個月嘅小朋友,識得二千多個英文字!


其實,呢段片,恐龍媽都睇咗一小段,覺得個小朋友幾enjoy,無問題呀~原來,有d無睇到嘅嘢,佢阿媽好似只教英文,除咗學英文,佢無乜其他遊戲!


如果真係咁,就唔係幾好喇!


講真,小朋友學習,好睇佢地有無興趣 (家長點提起佢地嘅興趣!) ,無興趣嘅話,你想佢理你都難!既然呢位媽媽有辦法令妹妹肯坐定定玩呢個英文遊戲,咁佢好應該玩埋其他嘅遊戲!包括中文遊戲!


當初,點解恐龍媽會知道呢段片呢?係因為<買錯玩具教錯仔>嘅作者周碩响FB嘅分享,好多媽媽都話呢個阿媽怪獸,恐龍媽睇見好唔鍾意!點解個小朋友識字多就係家長變態呢?我唔認架!


面談時,恐龍媽多次提到蒙特梭利,其實我地只係某d嘢做到,但真係要成套做哂,响香港嘅環境真係難度甚高!


我地做到嘅,相信係尊重並回應小朋友嘅敏感期,多帶小朋友接觸大自然,俾佢地多d五感嘅刺激,唔玩電子玩具,少電視(好難做到零電視) ,小朋友工作時盡量唔騷撩佢地 (可惜哥哥最鍾意搶細佬嘅玩具!唉~)


教恐龍仔,大方向係培養閱讀興趣(能力) ,觀察能力!學音樂學游水,呢兩樣係生活上必需嘅,懂得欣賞生活環境,欣賞音樂,對佢嘅一生都有好處!學校~係另一方面嘅體驗,只要俾佢繼續好奇,唔會否定佢嘅問題,作出適當嘅回應,已經好夠!相信呢個小朋友已經會學到好多。


但當問到細仔,恐龍媽真係唔知點答!呢個仔同哥哥好唔同,唔可以用同一個方法,但係,如果蒙氏講嘅係真嘅,媽媽唯有繼續等,等呢隻小牛牛過口腔期,等兩兄弟懂得相處,留返d私人空間俾牛牛,咁~佢應該可以玩到教具,可以自行探索。英語環境就已經俾唔到牛牛架喇,因為我地大部份時間會同哥哥講廣東話,只係有時會成段對話都用英語 (試過恐龍仔打電話俾媽媽,一路講英語,咁媽媽照講,同事聽到,覺得好奇怪,仲問:乜你地屋企講英文架?!)


仲有,當天氣無咁熱,我地要行返晨運架喇!雖然無咗個天然松樹林,同埋超方便嘅韆鞦架,但係有返個有好多大樹嘅公園,算係咁啦要好好珍惜呀!人類,應該由大自然陪住成長,而唔係電子玩意/電視!


沒有留言:

發佈留言