2010年9月3日星期五

德德與家家

德德家家幼兒性教育圖書系列


幼兒家長談性的好幫手,2005年隆重推出中英文對照版本!溫馨可愛的插圖,德德家家在故事中生動易明地教導孩子性教育重要課題,孩子更可學習身體、性器官等英文詞語,令性知識及英文水平一起提升!


人體博物館


讓孩子了解身體各部分名稱、位置和功能,並培養孩子對性器官有健康和正確的態度。

男孩子、女孩子
男女孩子雖然性別不同,但各有其獨特之處;培養孩子接納他人和與人相處的適當態度。

我從哪裡來?
讓孩子明白生命的誕生,不單能滿足他們的好奇心,更能讓孩子明白自己是因父母相愛,有計劃地誕生出來。

德德家家小戰士
教導孩子認識私隱部位、分辨好與壞的接觸,以及如何拒絕那些不應該的接觸,並尋求幫助。

對象:適合3-6歲兒童及其家長


------------------------------------------------------------------------


有無發現, 我地對"私處"俾咗好多代名詞? 唔同人講唔同嘢, 單單 patpat/蘿柚/c忽/屁股 已經搞到呢班小朋友亂哂龍!  恐龍媽本來諗住教書咁教架~點知俾我遇到呢套書..


恐龍仔近幾個月對自己身體有好大嘅興趣, 所以恐龍媽想揾人體模型..今日, 時機成熟 (俾婆婆鬧過玩jj, 打過手板! 又識得見到媽媽泵奶.. 幫手閂好門), 係時候揾德德同家家出嚟喇!!!


一如期望, 呢個小朋友好鍾意聽呢套故事書..希望嚟緊會有機會講多幾次, 加深佢嘅印象啦!


 


3 則留言:

  1. 呢套有埋碟嫁!我喺學校講性教育都係用佢嫁!
    [版主回覆09/06/2010 09:16:00](Empty)

    回覆刪除
  2. I plan to buy this also.......
    Is Dino back school at 9am also? I search for him last week but not able to find him..keke
    [版主回覆09/06/2010 09:14:00]係呀~ 今日開始返足3個鐘喇!

    回覆刪除
  3. 係時候我都要買返本了

    回覆刪除