2010年9月30日星期四

個泵死咗呀!!!!

一路用緊朋友借嘅Ameda泵.. 中間都遇過小問題, 要換parts, 但係又唔覺好咗, 總之古古怪怪, 用得就算!


尋晚, 準備泵奶, 發現阿泵無反應! 平時佢個DC input都傻傻地, 接觸唔好, 所以成日都要搞搞佢~ 但係呢次點搞都唔啋人!!!


so sad..


呢幾日想由泵5次改為4次, 奶量已經微跌 (1x%~ 都唔知算唔算大跌喇!), 如果無咗個電泵, 點泵清呀?!?!?! 咁樣好快玩完架喎!


唉~ 唔通係天意?! 


今朝一早, 响恐龍仔間房, 摷番個Avent手泵出嚟: good old boy~ 臨危受命呀!


又洗又steam, 到送咗大少出門, 我攞住個泵, 好緊張: 到底你仲得唔得架?!


好在~ 仲用到, 不過有d back flow, 要自己就位~



泵呀~ 多謝你呀! 諗諗吓, 爭3幾日你就嚟咗我地屋企3年半! 雖然你深居簡出 (長期响個櫃裡面), 我仲依俙記得當年攞住你.. 有幾痛苦! 今日搵番你出嚟救命, 而你又幫到我! 我真係好開心呀! 總算唔駛咁慘.. 雖然都係攰架喇, 但係用唔同肌肉, 分散d囉~


恐龍爸應承咗我會打去個代理度問吓有無得整..  但係佢今朝咁匆忙.. 唉~


沒有留言:

發佈留言