2009年3月8日星期日

sh~sh / mum~mum training

又係湊仔日~


今日的咗恐龍仔shsh 兩次.. 都算成功, 不過timing唔啱.. 一次有dd, 一次換嚟地下有舊ng!



另外~仲有一個笑話:



話說媽咪落樓陪爸爸食lunch, 恐龍仔由婆婆照顧一陣, 食飯前恐龍仔飲咗一大杯果汁..


媽媽落樓時唔記得提婆婆, 食完飯同恐龍仔去shsh..


公公入厠所, 恐龍仔問: 公公做咩呀?


婆婆: 公公去厠所.. shsh


說時遲那時快.. 人仔一聽見呢個sh字就shsh喇~


可惜片片頂唔住, 又一褲都係!


呢次係連續第3個星期响婆婆度要換褲褲喇!


至於mum-mum, 自己食到十啖八啖喇! 好大啖都無問題喇! 唔會再埋到口就返轉隻spoon.. 不過都係鍾意"撩"d飯飯多d!


 


小朋友~ 繼續努力呀!


 


-------


恐龍媽尋晚發現5pm有個missed call.. 太夜, 唔多方便覆; 今晚, 再來電..


多謝關心恐龍仔個面試表現呀~ 多謝呢個星期嘅幫助~ 可惜臨場真係.. 失準~


恐龍媽知道, 如果俾識得恐龍仔嘅人揀, 佢地一定收恐龍仔, 可惜面試係面試, 呢間學校競爭又大, 真係好睇臨場表現架!


其實我地都打定輸數架喇, 仲有話明唔讀pm班添!


呢次~俾恐龍媽知道, 有自信係好, 不過好多嘢係控制唔到嘅, 恐龍仔嘅優點亦唔係咁易响group interview被發現..


希望第時報K1時好運啦!


可惜target都仲會係兩間熱門學校!


 


6 則留言:

  1. 物唔係 pm 班會多d人爭咩?  pm 班先係有中,英文 雙班主任, am 只有中文班主任.  我口快快答左佢要 am 班.  之後想改, 又怕佢話我煩, 唸下, 可能 am 容易d入, 就唔打算去改. 
    [版主回覆03/09/2009 07:11:00]may be~ 有好多人都會好似我咁~ 覺得小朋友作息時間最重要
    恐龍仔pm唔狀態同am爭好遠架~

    回覆刪除
  2. 我都勁唔想個女入pm, 除非真係無人收!
    我地都啱啱開始toilet training, 點知又轉涼喎, 激死

    回覆刪除
  3. 恐龍仔介片日子將會好近~~~~~
    [版主回覆03/09/2009 23:05:00]
    不過仲未識得自己講話想shsh囉~

    回覆刪除
  4. 我個仔一歲前後, 係早上10-12小睡, 最清醒係1-3pm, 所以同佢排 playgroup 係排下午班.   不過到個 playgroup 收佢時, 佢就變左 1-2pm 小睡.  所以唔知到佢返 n1 既時候, 佢會幾時想瞓. 
    [版主回覆03/11/2009 07:24:00]如果夾到時間咪好囉~
    我隻仔唔願瞓.. 越攰越癲..

    回覆刪除
  5. 係啦..人一多, 小朋友又怯怯地, 好多時都衰臨場表現!! 恐龍仔, 加油呀!!
    [版主回覆03/09/2009 23:06:00]sasa又點呀? 有無報n1呀?

    回覆刪除
  6. 各位靚媽,又有新貨返喇 ...得閒嚟睇吓啦...
    如有打擾,敬請原諒!!

    回覆刪除