2009年3月30日星期一

好忙好忙~

呢排~ 趕功課 + 公司有external audit, 上個星期開始晚晚OT, weekend 都唔可以好似平時咁成日陪住恐龍仔~


早幾日恐龍仔叫: 媽咪陪我~


聽到個心好酸!


恐龍媽好少好少OT, 呢排恐龍爸又忙.. 唉~ 真係好慘!


今日~ 八點幾收到auditor 個audit plan, 有d問題, 可能真係好攰, 分別做咗兩個好傻嘅動作, 作為對外代表公司嘅"聯絡人"~ 我知自己唔夠成熟!


唉~ 頭都實哂!


其實唔一定要OT, 只係我怕d嘢做唔哂, weekend又唔可能OT (工人放假+恐龍爸有job), 唯有呢幾日盡做啦..


返到屋企, 換咗衫, 我破例入房睇吓恐龍仔 (工人已經响房休息).. sleep like a angel!


工人話~ 恐龍仔今日講: Sunday,  爸爸 & 媽咪 & SangSang ~ play merry-go-round ~


係呀~ SangSang好叻. 識得爸爸媽咪星期日先可以同SangSang去街街玩.. 好在媽咪尋日當機立段.. 恐龍仔一講~就帶佢去騎木馬!


忙咗好幾個星期喇~


等多一個星期~ 我地就可以輕鬆返, 爸爸媽咪帶乖孩子去動物園呀!


 


1 則留言:

  1. 我都超忙, 好明白你既心情.
    Happy Birthday to 恐龍仔, 兩歲喇, 大個仔. 祝你身體健康, 快高長大, 聽聽話話, 快d做埋恐龍哥
    [版主回覆03/31/2009 07:02:00]多謝你呀!

    回覆刪除