2008年8月20日星期三

嫲嫲好似嬲咗媽Mimi~

今日嫲嫲day off, 照例~ 都會帶恐龍仔去行吓街街~


下晝五点半左右, 等恐龍仔瞓飽就推住部戰車出發!


七点, 媽Mi放工返到屋企唔見咗個仔, 有d唔高興! 到打俾爸B知道佢大概幾点返屋企, 就打俾嫲嫲, 睇下幾点返啦..


嫲嫲無接電話!


過咗幾分鐘, 嫲嫲打返嚟, 問係咪打過俾佢?!?! 佢e+入緊lift~~~ 返緊嚟~ 轉頭再打返嚟~~


咁~ 就收咗線喇! (咁你就唔好入lift先打嚟啦!)


到恐龍仔返到, 都七点半, 開飯俾過哂鐘食嘢嘅恐龍仔~~


嫲嫲換返屋企衫出嚟, 媽Mi話: 下次唔好去咁晏喇~ 過哂鐘食飯呀!


嫲嫲答: 都唔會有下次喇!


然後, 明明同工人講好响屋企食飯嘅嫲嫲轉身入房換衫, 話唔喺屋企食飯喇, 出去買d嘢~~~


到爸B返到, 恐龍仔啱啱食完碗飯~ 好乖豬呀!


媽Mi問爸B:  嫲嫲會唔會咁小器嬲架?!


爸B答: 一定會!



6 則留言:

  1. 老人家唔受得人話, 尤其係個新抱咁話佢, 梗係唔高興啦
    [版主回覆08/21/2008 10:13:00]唉~ 佢每個星期放假都有d"好嘢"益我架! 專搞亂恐龍仔嘅作息時間!

    回覆刪除
  2. 都唔知d老人家點解會咁既,仲細咩,下下要人開口話先得
    [版主回覆08/21/2008 14:31:00]係咩都唔得!
    不過嫲嫲有樣好~ 佢唔會同我正面嘈, 不過自己嬲囉! 我覺得自己算係咁架喇, 佢唔係咁離譜都好少出聲~  

    回覆刪除
  3. 佢唔鍾意你話佢呀.....
    [版主回覆08/21/2008 14:35:00]係呀~  邊個鍾意俾人話架!
    但係佢可唔可以同我相量吓先行動架! 火爆d嗰d媽媽, 一早就鬧鬼佢喇! 唔出聲就帶咗我個仔出街!

    回覆刪除
  4. 老人家無計啦... ~~ 唉!~

    回覆刪除
  5. 不如試下叫你老公同佢講la!可能會好d,話晒都自己個仔吖嘛!

    回覆刪除
  6. 其實我覺得好小事囉~唔好為左d小事傷左大家和氣呀!!

    回覆刪除