2008年8月29日星期五

恐龍仔@17mth

其實, 仲有兩日先17mth, 不過~ 突然間都寫吓恐龍仔嘅進度~



body weight: 22-23LB


body Height: 78-79cm


我地上咗3-4個月感統喇! 上埋呢期就會升班 (豆斗已經跳咗班喇!) 恐龍仔嘅表現一路都好stable, 不過最近兩堂開始注意力好短, 轉個頭就走咗去! Sam Sir 好多時都會讚佢, 話呢隻仔好叻, 不過小心變曳仔喎~


唔知係咪BB由一張白紙開始, 做爸媽見到自己個仔學識咗d嘢, 總係覺得佢地好叻~ 我地都覺得阿仔好叻, 不過比起其他B, 又好似唔係特別快~~


好似語言能力呀~ 佢足一歲先講嘢, 但係好快學識head/eyes/ears/nose/toes etc.. 仲好神奇地, 好鍾意睇/讀字母! 我地無特別教過ABC, 不過恐龍仔識讀大部份字母喇! (well, 好難考佢, 因為佢識~唔等於讀出聲, 所以好似一時時識咁~)


除咗字母, 最近我地學緊123, 因為好多時佢對住工人, 另外, 買咗嘅教材都係英文, 所以, 恐龍仔係學one, two, three架~ 早幾日, 識數喇! 數字仲未認得哂, 暫時都係數到3~


佢明白好多生活上嘅指領~ 話說, 屋企門左面係lift, 開門對正防煙門, 每日出門口晨運, 恐龍仔會走去防煙門度PUSH! 然後去右面嘅 < F.S. HOSE REEL > 度讀字母~ 到有lift, 我徐口叫 "有lift喇", 估唔到, 上個星期開始, 恐龍仔識自己快步行入lift! 個lift門同個消防喉相距有3-5米架!


恐龍媽最近好努力咁睇緊Glenn Doman 嘅 <<如何教寶寶百科知識>>, 嚟緊會試住做, 不過對flash card 有d唔習慣, 會好自然咁想停落嚟, 講多兩句! 其實我地都有睇百科書, 恐龍仔好鍾意睇, 不過會覺得我慢囉! 佢想快d咁!!!


等百科同閱讀學好d (after 2), 就會學數, 可能會用蒙氏嘅數學教具~


唉~ 仲未安排講故事時間呀!!!!


之前, 恐龍媽覺得: 其實恐龍仔好乖, 除咗食飯同瞓覺!!!


17mth, 其實兩大<茶煲>都有好轉, 瞓覺仲可以10分鐘左右瞓着! 完全唔駛理! 不過始終怕佢爬落地 (恐龍仔瞓小童床架~), 所以都係要陪瞓~


食就一時時, 不過整體上係好咗, 有時都會食食吓扭紋~ 好似今晚咁~




扭到雙腳放上枱面! 攞命!


不過又有新發現, 就係叫佢望媽Mi, 佢識得望鏡頭!


仲表情多多~ 笑c人! 有招牌八字眉呀! 仲識得食完嘢撩牙!!




 


4 則留言:

  1. 叻叻恐龍仔!好快識到10.20.30..........

    回覆刪除
  2. 越大就越古靈精怪....ee is loving you

    回覆刪除
  3. 好叻叻喎!!!!!識咁多字..........有時我教朗少都會有心無力﹝係學術上﹞......因為朗少比人湊1個星期只係返得黎日半咁多....教咗都唔記得...但係生活上既野就全部都明.....做人真係矛盾.....

    回覆刪除
  4. 恐龍仔真係好叻叻~~豆斗就~~

    回覆刪除