2008年8月26日星期二

終於~ 被点中!

之前都見過呢個遊戲~ 終於輪到我!


多謝朗仔媽啦!


 


遊戲規則如下:


被點中名的朋友請像我一樣回答所有問題,並發一篇BLOG在自己的網誌上!回答之前,請刪除一條你不喜歡的問題,另出一條問題代替。完成後,再點另外10個人繼續遊戲,並到這10個人的BLOG留言通知對方。


被點名者不得拒絕回答問題,不完成遊戲的人,會是一個無義氣的人!


*


*


*


1)你自己的最大缺點?



好難集中


 


2)你最鍾意什麼活動/運動?





做按摩!


 


 


3)到目前為止,有咩令你最難忘?






06年8月, Dr. Yu KF話我BB無咗!


07年3月尾, Dr. Yu KM話要我緊急開刀!


 


 


4)你最想去旅行的地方是哪裡?







一個有好嘢食又可以休息吓嘅地方


 


 


5)你會主動嗎?



may be


 


6)你曾經暗戀過幾多個人?




無數個! hahaha!


 


 


7)如果一生人只可以吃一種食物渡日,你希望那東西是什麼?




 


 


8)假如你有一個願望, 你想係咩?



我中咗亦舒毒, 最想好似佢d主角咁: 生活無憂 (professional, 有$$, 靚人美事!)


 


9)人生中,最快樂嘅一件事




看見恐龍仔好開心咁同爸B媽Mi玩~ happy little family~


 


 


10)你最欣賞自己身體那個部份?


 * my legs*


 


 


 


唔肯定可以搵到10個喎~~~


1 則留言:

  1. 都係遊戲一個...take it easy啦,
    多謝你咁俾面

    回覆刪除