2008年8月27日星期三

又係星期三~

星期三~ 係嫲嫲嘅休息日!


好多時, 星期三放工返到屋企, 都有"意外驚喜"~



例如, 去千色兒童部"經過", 恐龍仔攞住個玩具唔放, 所以買咗返屋企~ (但係点解會走咗入去呢?)


又例如去超市買咗d恐龍仔唔食得嘅餅, 理由同上~


同嫲嫲講, 唔好俾bb以為見到咩得意就可以帶返屋企! 佢答: 咁細個点識~ 大d先教啦!  (多謝哂!)


上個星期係: 返到屋企唔見咗個仔, 然後恐龍仔過哂鐘都無飯食!


今日, 本來約好出街食, 每次都係我返到屋企幫手搞掂個仔先出門口~ 今日, 係我趕到屋企發現無哂人+一部開緊嘅風扇!


好唔開心!  或者, 應該叫~ 好失望!


我都係想趕返屋企見吓個仔, 点知~ 又係白趕!


同佢講? no la~


上次佢飯都唔食c咗出街呀! 今晚約咗叔仔同佢女友, 我唔想有人唔高興~


不過, 我同咗工人講: 下次要向我通風報訊~


起碼唔駛咁趕, 同埋返到去失望啦!


唉~


2 則留言:

  1. 喂...平時係你99揍嫁???
    [版主回覆08/28/2008 13:56:00]工人呀~ 99返工嘛!

    回覆刪除
  2. 永遠婆媳關係都係一門好高深既學問.........

    回覆刪除