2008年8月26日星期二

呢個係邊個?

尋日問咗恐龍仔一個問題~ 當時, 見到爸B行緊埋嚟, 大叫Ba爸!


於是, 媽Mi指住自己(個鼻), 問恐龍仔: 呢個係邊個?


恐龍仔答: NOSE!



係呀~ 爸B笑c咗!


~ * ~ * ~


今朝, 我地又一家落樓行晨運, 帶埋bubble一齊, 恐龍仔好開心捉bubble呀!


~ * ~ * ~


返到屋企, 佢唔知点解捉咗媽Mi隻老bear~~ (係爸B送俾媽Mi嘅第一份生日禮物@1996)



 


呢位病人, 你d氣色唔多好喎~



等我幫你把把脈先~



摸摸頸~



聽聽心跳~



睇埋對眼~



hmm~ 唔係幾好, 等我帶你去医院!



起身~



叫你自己起身呀! ( I like these PATPATs!  )



你對耳唔係幾好揸手喎~


轉轉手睇過~


都係咁好d!



如是者~拖行咗幾圈~ bear都c啦!



HEHEhehe~~ HAHAhaha! 多謝收看呀!



仲玩 bearbear kickkick ballball!


(個口講: kick ball ball!)



呢個唔係原來版本, 1st version, 恐龍仔係揸住兩隻bear耳响身前, bearbear真係正面踢波波架!


~ * ~ * ~


傻媽Mi聽見恐龍仔叫爸爸, 又問: 呢個係邊個?


恐龍仔答: NOSE!



 


4 則留言:

  1. 乜原來你兩公婆,英文名都叫"nose"!
    [版主回覆08/27/2008 09:08:00]
    唔准笑呀!

    回覆刪除
  2. d 對白配得好好呀~~~,恐龍仔連nose都識講認真利害!
    [版主回覆08/27/2008 09:55:00]我地成隻歌仔, except shoulder, 都識講架!
     

    回覆刪除
  3. 叻叻呀!!
    HELLO!~我POST埋其他色去上了..HEEE!!!
    棕 = 啡。

    回覆刪除