2010年12月7日星期二

I love 奶奶!

我知我係一隻BB..


不過~ 我都係一隻長大緊嘅BB!


雖然我肚仔餓唔會喊, 但係, 我有辦法令大人知道: 我要奶奶!


點樣?


咪講囉! 不過~ 我當然未識講 "我要奶奶"住啦~ 但係, 我識"E~E~R~R" , i.e. BB話!


呢兩晚, 半夜餓醒, 就用聲音嘈醒咗瞓隔離房嘅爸爸媽媽喇! Auntie雖然俾個奶咀我, 想我唔好"講嘢", 但係, d大人經常有個毛病, 就係唔記得我有手仔嘅! 無人阻到我講嘢! 每次媽媽想搵我個奶咀.. 搵一大輪都搵唔到, how silly?! 個奶咀當然喺我手啦!


wahahahahah~


hmm... 有奶奶飲就唔同!


尋日, 我個失暈媽咪又唔記得收細個warmer, 搞到我d奶奶過熱, 又要搵凍水座返凍少少先可以俾我飲.. 咁人地會肚餓架嘛! 佢地d大人成日搵樽奶嚟引我! 我識伸手攞架!!! 有必要時, 彎埋腰添呀!  真係呀~ 咪睇小我先得架嘛... 淨係識得笑! 又唔俾人喎~ 討厭!


最近仲有一樣開心嘢.. 就係可以成日出街! 朝早送哥哥上車返學, 中午接哥哥車, 有時夜晚媽媽都會抱我落樓行吓, 傾吓計, 有時仲去火車站接爸爸添! 媽媽話~ 因為我早瞓覺, 無乜機會見到爸爸, 所以等我出去俾爸爸抱一陣, 返屋企先飲奶奶~覺覺豬喎! 


我好鍾意俾爸爸媽媽抱抱架!  因為可以傾吓計咁囉~


每次同d大人傾計, 佢地都好似好開心咁嘅.. 仲乜啫?! 人地識講嘢好好笑咩?! 不過, 見你地咁開心, 我都好開心架, 所以我會繼續回應你地..


如果你同我講bye bye..


我會答你: waa~waa~



如果你話我似媽咪 (哥哥似爸爸~) 我仲會 


1 則留言:

  1. 哈哈....你嘅演繹好精彩呀!
    [版主回覆12/08/2010 10:30:00]睇見呢隻人仔有d反應, 好得意, 好搞笑架!

    回覆刪除