2010年12月3日星期五

自己著衫

當有d女性生物响身邊, d男性生物通常都比較依賴~


恐龍仔係一個例子~


恐龍爸成日話阿仔游完水識得自己換返衫..  恐龍媽真係未見過喇!


今日~ 有意外驚喜!


恐龍媽一早醒咗, 就聽到恐龍仔响出面嘅聲音.. 打開門: 工人同牛牛換緊片, 哥哥自己响房.. 做緊乜呢?


打開門: 有d人仔穿緊襪(!!!) 已經換咗校服褲~ 見到媽媽走入房, 佢慌忙除返隻襪(!!)


恐龍媽: 我乜都睇唔到..


跟住入咗廚房飲啖水.. 再去莊吓佢: 已經搵被冚住自己!


恐龍仔: 你睇到架! 你睇到架!!!


仔呀~ 媽媽is sorry... 竟然破壞咗你嘅好事!


之後, 又唔願離開張床, 唔願食早餐.. 唔願換校服!


恐龍爸行咗出廳: 我數20聲, 你要換好衫架! 要自己換~ 唔駛人幫!


恐龍仔即刻好努力咁除衫, 然後著裇衫 (扣唔到裇衫嘅鈕) 跟住自己著冷衫, 自己扣冷衫嘅鈕!!! 由低扣返上去~ 完成!


嘩嘩嘩~ 利害呀!


仔~ 點解你淨係蝦屋企d女性生物架?!?!


1 則留言:

  1. 因為d女性動物有股母性湧出嚟令佢地唔願郁! 尤其是年長的女性...我奶奶成日話我地: "咩都要個仔自己做, 佢得嗰兩歲幾人仔咋", 唉...我唔想我個仔變港童呀!
    [版主回覆12/07/2010 21:36:00]d細路係咁.. 好識睇邊個蝦得, 有jetso..
    無命!

    回覆刪除