2010年12月5日星期日

牛吃牛

各位觀眾,


大家好! 呢隻係我隻牛! 我好鍾意同佢玩架!



媽媽好想幫我地影相, 特別係我點樣玩呢隻牛! 不過, 當媽媽一攞個相機出嚟, 我就掛住望鏡頭喇! 呢次已經唔係第一次咁樣! 我係靚仔嚟架嘛~ 點可以隨便俾人影相架!


你睇~ 我連R頭都份外可愛! wahahahaha~



大家聽唔聽到呀? 等我攞支咪先~



我得閒時, 仲會唱吓歌囉~



又通常呢~ 會食咪.. 同埋, 左手隻大姆指會stand-by..


然後..嚟個假動作..



入咗! 係喇.. 係入咗喇.. 隻手指公呀!


我好肉緊架~



肉緊到.. d大人個個笑到好開心, 好似話我好可愛喎~


所以~ 最近哥哥都學咗我: 食手指喇!


大家覺唔覺得我好叻叻~ 識得望鏡頭架?! 


講咗咁耐.. hehe~ 終於俾媽咪影到我個可愛樣囉!


沒有留言:

發佈留言