2010年12月13日星期一

無覺好瞓

牛牛近來瞓覺無之前咁快, 有時都要搞成半個鐘!


尋晚都係! 搞掂隻牛, 又要同哥哥沖涼, 點知阿牛又醒返!!!


講完故事, 工人返到-->甩身!


又去侍候二少! 攰死咗! 瞓啦.. 點知恐龍爸入嚟搵嘢, 著咗枱燈唔熄~ 多謝哂.. 醒咗瞓唔返!!!!


未夠12點, 牛牛喊.. 唔停! 怕嘈醒哥哥, 起身睇睇.. 開奶> 繼續瞓..


大約點半, 恐龍仔走咗入嚟!!! 我叫佢上嚟一齊瞓 (第一次!) 但係佢似乎唔多鍾意我個pillow, 亦唔鍾意我張被! 不停咁轉~ 瞓著又醒返!! 我頂唔順, 起身啦.. 佢跟住我.. 然後上返之前瞓緊張床... 但係仲想我陪.. ok啦..


但係都仲係唔停咁轉.. 因為我一定要佢冚被!


最後, 佢話: 媽咪~你走啦!


多謝哂!


但係.. 仲未完! 4點, 大少大叫: Auntie, I want 99 please!


工人無理佢 (人地睇住牛牛已經成晚起身~) 我過去同佢講.. 無奶奶架!


然後返床繼續瞓!


好在~ 都瞓到恐龍爸個鬧鐘響!


無命!!!


希望恐龍仔快d適應佢個新Dino Den啦! 今時睇吓佢想唔想搬埋其他雜物過去..


加油呀!!!


 


沒有留言:

發佈留言